Ciepły dach z nowym produktem MONROCK PRO
W ofercie firmy ROCKWOOL Polska pojawił się nowy produkt do izolacji dachów płaskich - płyta MONROCK PRO. Stanowi ona rozwinięcie oferty ROCKWOOL skierowanej do budownictwa przemysłowego i komercyjnego.
W ofercie firmy ROCKWOOL Polska pojawił się nowy produkt do izolacji dachów płaskich - płyta MONROCK PRO. Stanowi ona rozwinięcie oferty ROCKWOOL skierowanej do budownictwa przemysłowego i komercyjnego.
MONROCK PRO to wielkowymiarowa, dwugęstościowa płyta dachowa ze skalnej wełny mineralnej przeznaczona do izolacji dachów płaskich. Charakteryzuje się ona przede wszystkim:
lepszymi właściwościami termicznymi:
- deklarowany współczynnik przewodzenia ciepła D = 0,037 W/mK,
bardzo dobrymi właściwościami mechanicznymi:
- większa wytrzymałość na obciążenie punktowe PL(5) = 500 N,
- lepsza wytrzymałość na rozciąganie prostopadle do powierzchni czołowych TR = 10 kPa.
Płyty dachowe ROCKWOOL są materiałem wyjątkowo trwałym, stabilnym wymiarowo. Zachowują swoje wymiary - nie rozszerzają się i nie kurczą, nawet w warunkach zmiennych temperatur i wilgotności, które występują na dachach. Co za tym idzie nie wymagają specjalnego mocowania w trakcie montażu.
Potwierdzeniem unikalności produktu MONROCK PRO jest fakt, że posiada on najwyższą klasę reakcji na ogień – A1. Oznacza to, iż materiał w żadnym stopniu nie uczestniczy w ewentualnym rozwoju pożaru, nie wydziela płonących kropli, nie dymi.
Przeprowadzone badania odporności ogniowej stropodachów (REI, RE) jednoznacznie potwierdzają, iż każde rozwiązanie z zastosowaniem płyt ze skalnej wełny mineralnej daje najlepsze efekty. Stosowanie skalnej wełny mineralnej zapewnia bezpieczeństwo każdego rodzaju dachu płaskiego, niezależnie od użytego materiału pokryciowego. Również w tym przypadku potwierdzono, że przy stosowaniu płyt ROCKWOOL nie jest konieczne wykonywanie specjalnych zabezpieczeń, np. attyk.
Połączenie rozwoju technologicznego z tak unikalnymi właściwościami skalnej wełny mineralnej ROCKWOOL, jak trwałość, niepalność czy odporność na wilgoć, sprawiają, że izolacja wykonana przy zastosowaniu MONROCK PRO daje pewność ciepłego, bezpiecznego oraz trwałego dachu.
Rozwiązania i serwis dla profesjonalistów. Oprócz tradycyjnych płyt ze skalnej wełny ROCKWOOL (MONROCK PRO, DACHROCK MAX, MONROCK MAX) produkowane są także inne elementy przeznaczone do kształtowania spadku połaci dachowej o dowolnym nachyleniu (System Płyt Spadkowych).
Z myślą o profesjonalistach branżowych firma ROCKWOOL Polska stworzyła serwisy internetowe www.projektanci.rockwool.pl i www.wykonawcy.rockwool.pl ułatwiające codzienną pracę, dzięki zawartym w nich informacjom i narzędziom, pomocnym w wyborze najbardziej efektywnych rozwiązań.
Poradą w doborze rozwiązań służą również pracownicy Działu Doradztwa Technicznego: e-mail: doradcy@rockwool.pl, infolinia: 0801 66 00 36, 0601 66 00 33.
Informacje dodatkowe:
ROCKWOOL Polska Sp. z o.o. należy do Grupy ROCKWOOL - światowego lidera w produkcji skalnej wełny mineralnej. Firma specjalizuje się w dostarczaniu produktów, systemów i rozwiązań służących poprawie efektywności energetycznej, akustyki i bezpieczeństwa pożarowego obiektów budowlanych. Grupa ROCKWOOL posiada 70-letnie doświadczenie, a ponad 8000 pracowników w przeszło 35 krajach obsługuje klientów na całym świecie.
ROCKWOOL Polska działa od 1993 roku i wytwarza wysokiej jakości produkty ze skalnej wełny mineralnej w dwóch fabrykach – w Cigacicach i Małkini. Od początku istnienia firmy Grupa ROCKWOOL zainwestowała w Polsce ponad 800 mln zł w proces technologiczny i instalacje proekologiczne. W 2003 roku ROCKWOOL Polska otrzymał certyfikat potwierdzający, że system zarządzania jakością stosowany w firmie spełnia wymagania międzynarodowej normy ISO 9001:2000.
O dbałości o wysoką jakość świadczą także liczne nagrody przyznane produktom ROCKWOOL, m.in. Złoty Medal Targów Budma 2006 za płytę Megarock, „Izolacja Roku 2006” za samoprzylepna matę Klimafix, „Izolacja Roku 2005” za system ociepleń Ecorock Max, „Izolacja Roku 2004” za System Zabezpieczeń Ognioochronnych FirePro czy "Produkt Przyjazny Architekturze" dla systemu płyt spadkowych Dachrock SPS. Produkty ROCKWOOL uzyskały trzykrotnie (w 2005, 2007, 2008 roku) ogólnopolskie godło „Laur Klienta” w kategorii izolacji budowlanych, a marka ROCKWOOL została uznana za Budowlaną Markę Roku 2004, 2005, 2007 i 2008 w rankingu prowadzonym przez Centrum Badań i Analiz Rynku.
ROCKWOOL Polska przykłada także dużą uwagę do ochrony środowiska naturalnego. Firma dwukrotnie została uhonorowana tytułem „Lider Polskiej Ekologii” - po raz pierwszy w 2001 r. w kategorii „Przedsiębiorstwo” za produkcję prowadzoną z poszanowaniem środowiska naturalnego, natomiast w 2003 r. w kategorii „Wyrób” za wyjątkowe ekologiczne walory wytwarzanych produktów. W roku 2007 ROCKWOOL Polska został laureatem międzynarodowej nagrody „The Green Apple Award”, dzięki projektowi „Szóste Paliwo – energooszczędne rozwiązania ROCKWOOL”.
Artykuł dodał: Kamil Bielicki