Kopp zwiększa udział w rynku podłóg
Kopp – podłogi naturalnie doskonałe Sp. z o. o. sukcesywnie zwiększa swój udział w rynku podłóg. Obroty firmy w III kwartale 2008 roku, w porównaniu z wynikami za pierwszy kwartał działalności spółki, wzrosły z 1,2 mln zł do ponad 1,7 mln zł.
Krakowska firma największy nacisk kładzie na stały rozwój sieci dystrybucji. Wzrost obrotów w znacznym stopniu jest wynikiem podpisania umów handlowych z największymi hipermarketami budowlanymi w Polsce. Obecnie podłogi firmy Kopp dostępne są w takich sieciach jak: Castorama, Praktiker, Komfort czy DDD. Spółka rozwija również rynek eksportowy, pozyskując partnerów w Niemczech, Bułgarii, Rumunii, Austrii, Słowacji oraz na Węgrzech.
„Rynek podłóg drewnianych stale się rozwija a klienci mają coraz większe potrzeby, dlatego też planujemy dalsze urozmaicenie oferty produktowej, aby zapewnić jeszcze szerszy wachlarz wyboru” – podkreśla Tomasz Dziedzina, Dyrektor Handlowy firmy.
Tak dobre wyniki pozwalają spółce Kopp spokojnie patrzeć w przyszłość. Firma pokusiła się o prognozy dalszego przyrostu obrotów, które za rok 2008 mają wynieść 5,8 mln zł.
„Analizując rynek w Polsce, gdzie podłogi drewniane odnotowują znaczny wzrost sprzedaży, można stwierdzić, że sytuacja powoli się zmienia, jednak w naszym kraju nadal wykorzystywanych jest jedynie 5% znanych gatunków drewna. Dlatego stawiamy na edukację i informowanie o nowych możliwościach” – dodaje Tomasz Dziedzina.
Spółka bardzo szybko zyskała zaufanie klientów na polskim rynku, dzięki szybkości dostaw, ciągłej dostępności towaru, a także, oferując bezpłatny pakiet ubezpieczeniowy, który obejmuje zarówno sam produkt, jak i jego montaż oraz użytkowanie.
Kopp podłogi naturalnie doskonałe Sp. z o.o. jest firmą z polskim kapitałem, która już osiągnęła sukces na rynku dekoratorskim. Oferuje najwyższej jakości podłogi z drewna egzotycznego, głównie bambusowe, ważną grupę produktów stanowią podłogi drewniane przystosowane do montażu ogrzewania podłogowego. Spółka współpracuje z największymi sieciami marketów budowlanych, planuje stworzenie sieci partnerów handlowych dystrybuujących produkty firmy - a docelowo - fabrykę w Polsce.
Artykuł dodał: Kamil Bielicki