Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line

Jesienne targi zakończone

W miniony weekend Targi Mieszkań, Domów i Wyposażenia w Hali Arena odwiedziło blisko 8550 mieszkańców Poznania i okolic. Biorąc pod uwagę ilość zwiedzających oraz nastroje samych wystawców można sądzić, że zastój na rynku mieszkaniowym mamy już za sobą.

Jesienna edycja TargówMieszkań, Domów i Wyposażenia zgromadziła 81 wystawców, wśród których zdecydowanie dominowały firmy deweloperskie. Podczas targów nie obyło się bez debiutów nowych inwestycji.

Wśród nich dużym zainteresowaniem cieszył się projekt firmy Skaland. W gminie Kórnik inwestor rozpoczyna budowę pierwszego etapu, w ramach którego powstanie 16 domów jednorodzinnych o skandynawskim charakterze. W kolejnych etapach, na ponad 30 hektarowym obszarze powstaną domy i budynki wielorodzinne, w których zamieszka ponad 600 rodzin. Firma Partner Developer zaprezentowała w Arenie aż dwie nowe inwestycje. Debiutująca na rynku Willa Leśna to oryginalny projekt kameralnej willi z licznymi przeszkleniami i tarasami, a także ogrodem na dachu. Druga inwestycja to osiedle Zielona Dolina w Kobylnicy. – Chociaż na targach mieszkaniowych nie podpisuje się umów odnośnie sprzedaży nieruchomości, nasze uczestnictwo na wystawie oceniamy bardzo pozytywnie – mówi Filip Przyłuski, z firmy Parter Developer. - Targi w Arenie to dwa dni spotkań z potencjalnymi klientami. Pozyskaliśmy sporo kontaktów, teraz prowadzimy już indywidualne rozmowy – podsumowuje.
 Na targach również Family House zaprezentowało nowy projekt. „Koral” to 5 kondygnacyjny budynek mieszkalny, który powstanie u zbiegu ulic Czeremchowej i Grabowej. Deweloper mimo, że dopełniaobecnie wszystkich formalności związanych z inwestycją, już teraz zdecydował się przedstawić nieruchomość.– Nie możemy narzekać na brak zainteresowania nasza ofertą. Zwłaszcza cieszy nas fakt, że wiele osób wyraziło chęć otrzymania informacji, o momencie rozpoczęcia sprzedaży mieszkań w naszej nowej inwestycji „Koral”. Dokładamy wszelkich starań, aby do końca roku zaprezentować gotową ofertę – mówi Izabella Łukomska-Pyżalska, wiceprezes Family House.
Impreza tego typu to również dobry moment na wprowadzenie promocyjnej oferty. Przykładem jest znacząca obniżka cenowa projektu Elite Garbary Residence. Inwestor zaproponował apartamenty z części A, na 1 i 2 piętrze w cenie 8500 złotych brutto za m kw.
Organizator targów ogłosił konkurs na najbardziej przejrzystą ofertę oraz profesjonalną obsługę wśród wystawców. Głosami zwiedzających tragi laureatem konkursu „Przyjazny Wystawca” zostało Family House. – Jest to dla nas duże wyróżnienie. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby klienci otrzymywali rzetelne informacje, a dodatkowo aby odbywało się to w miłej i przyjaznej atmosferze. Tym bardziej cieszymy się, że odwiedzający targi docenili naszą działalność na tym polu – zapewnia Izabella Łukomska-Pyżalska, wiceprezes Family House.Zaszczytne drugie miejsce zdobyła firma Nickel Development. – Bardzo cieszy nas ta nagroda, przyzna została bowiem przez zwiedzających, a więc osoby dla których przygotowaliśmy ofertę i stoisko. Cieszy nas, że docenili nasze starania, nasz profesjonalizm, głosując na nas w plebiscycie – mówi Agnieszka Węgrowska, koordynator marketingu Nickel Development.Natomiast na trzecim miejscu uplasowała się firma Skaland, która zainteresowała klientów ciekawym stoiskim oraz profesjonalnie przygotowaną ofertą.

Wystawcy gremialnie podkreślają dużą frekwencję osób zainteresowanych ofertami mieszkaniowymi. – Zanotowaliśmy duże zaciekawienie naszą ofertą domów szeregowych w Rokietnicy, bez porównania większe niż na wiosennej edycji targów. Klienci docenili zwłaszcza konkurencyjne ceny oraz możliwość zagospodarowania własnego ogródka za każdym z mieszkań. Czy przełoży się to na sprzedaż – pokażą kolejne tygodnie – mówi Stefan Kaczmarek właściciel firmy Kares.
 
W podobnym tonie wypowiada się Tomasz Wnuk, dyr. ds. handlowych z Kalbud Deweloper – Targi uważam za bardzo udane. Pojawiło się wielu klientów zainteresowanych kupnem mieszkania. Najważniejsza dla nich jest niewątpliwie cena, a następnie lokalizacja. Co ważne wydaje mi się, że wielu odwiedzających targi dostrzegło, że na rynku nieruchomości ceny już się ustatkowały, dlatego po okresie stagnacji widać powolną poprawę – zaznacza.
 
Marcin Krzesiński – Dyrektor ds. sprzedaży Elite Garbary Residence
- Dla naszego projektu obecność na targach to przede wszystkim sprawa prestiżowa i wizerunkowa. Nasz klient raczej tu nie zagląda. Sprawy związane ze sprzedażą prowadzimy w naszym biurze. Zresztą w tygodniu przedtargowym podpisaliśmy kilka umów sprzedaży naszych apartamentów. Jeśli chodzi o dni targowe to widać, że pojawiło się dużo młodych ludzi, młodych małżeństw. Szukali oni informacji o inwestycjach ale nie podejmowali konkretnych decyzji kupna.
 
- Targi Mieszkań są zawsze doskonałą okazją do pokazania swojej oferty potencjalnym klientom. Tu mają oni możliwość bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcami, mogą porównać podobne propozycje, zobaczyć rzuty mieszkań, ponegocjować. Dla nas również są nauką. Dzięki bezpośredniej rozmowie możemy poznać preferencje klientów i pod tym kątem przygotowywać przyszłe inwestycje - mówi Agnieszka Węgrowska, koordynator marketingu Nickel Development. – Obserwujemy też, jak bardzo zmieniają się klienci. Tegoroczną jesienną edycję targów odwiedziły głównie osoby świetnie zorientowane w ofercie, przygotowane do rozmów. To bardzo miłe. Największym zainteresowaniem wśród zwiedzających cieszył się nasz Zaułek Piątkowski II – dodaje A. Węgrowska.
 
- Targi pokazują, że wciąż, mimo trudności w uzyskaniu kredytu na zakup mieszkania, mamy do czynienia z dużą siłą popytową. Jednak nowych inwestycji pokazano na targach bardzo niewiele, co może świadczyć o tym, że deweloperzy wciąż jeszcze z dystansem oceniają możliwości rynkumówi Piotr Drygas, dyrektor marketingu Grupy Nickel, do której należy Nickel Development.
 
Natalia Rajewska - specjalista ds. sprzedaży i marketingu firmy Skaland
- Przyznaje, że targi mieszkaniowe były dla nas bardzo owocne. Duże zainteresowanie ofertą to powód do dumy i zadowolenia. Staraliśmy się aby nasze stoisko oddało ducha towarzyszącego inwestycji pod nazwą Nowe Koninko. Stąd proste formy, elementy drewna i wizualizacje podkreślające skandynawski a jednocześnie prorodzinny charakter Osiedla. Targi pokazały również, że klienci już wcześniej  zdążyli  poznać naszą ofertę, a na stoisko przyszli doprecyzować szczegóły. Kilka takich rozmów przełoży się na spotkania na budowie. Cieszymy się również z nagrody,  jaką otrzymaliśmy – „ Przyjazny Wystawca”.  Goście targowi docenili naszą profesjonalną obsługę i przejrzystość oferty.
 
Artykuł dodał: Kamil Bielicki

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright by buduj.com.pl © 2006 - 2024

Developed by Brodex | projekt graficzny: Marcin Gleń
serwery tani hosting w aBajt