Konsumenci wybierają Tytan Professional
Marka Tytan Professional po raz kolejny została nagrodzona Złotym Laurem Konsumenta 2009, prestiżowym tytułem przyznawanym przez samych konsumentów. Wyróżnienie w kategorii "Silikony i pianki" jest najcenniejszym wyrazem uznania dla produktów, które wyróżniają się na tle innych.
Przyznany w V edycji konkursu Złoty Laur Konsumenta, to przypieczętowanie pozycji, jaką zajmują na rynku polskim piany i silikony sygnowane marką Tytan Professional. W ramach organizowanego przez grupę Media Partner plebiscytu decydujący głos przysługuje bowiem klientom. Na sukces pian poliuretanowych i silikonów marki Tytan Professional decydujący wpływ wywarła strategia jakości, mająca odzwierciedlenie w maksymie "przewaga dzięki produktowi".
- Dążymy do tego, aby nasze produkty cechowała najwyższa jakość. Innowacje, pozwalające nam zdobywać przewagę na zróżnicowanych rynkach są wynikiem konsultacji z klientami. Błyskawicznie reagujemy na potrzeby rynkowe, zdobywając uznanie odbiorców naszych produktów. Kolejna, najwyższa nagroda w ramach konkursu Laur Konsumenta jest potwierdzeniem właściwego kierunku rozwoju firmy - podkreśla Przemysław Strzyż, Brand & PR Manager w firmie Selena.
Mamy nadzieję, że rewolucyjna innowacja, którą wprowadziliśmy w odpowiedzi na zapotrzebowanie zgłaszane przez profesjonalistów - Aplikator 360 stopni - przyniesie nam uznanie w kolejnej edycji konkursu - dodaje Przemysław Strzyż.
Piany i silikony Tytan Professional cieszące się dużą popularnością na polskim rynku uszczelniaczy zagwarantowały firmie Selena SA ponad 30% udział w tym segmencie. Przyczyniło się do tego między innymi wprowadzenie w ubiegłym roku nowej generacji pian poliuretanowych Tytan O2, znajdujących się obecnie na liście produktów najchętniej używanych przez instalatorów. Uznanie profesjonalnych wykonawców stanowi dla producenta motywację do poszukiwania. Najnowsze osiągnięcie Działu Badań i Rozwoju firmy Selena, Aplikator 360º marki Tytan Professional, to prawdziwa rewolucja na rynku silikonów. Zastosowana w szerokiej gamie uszczelniaczy unikalna, obrotowa głowica dozująca zmieni komfort pracy profesjonalnych montażystów - instalatorów, poszerzając możliwy zakres aplikacji.
Zakrojone na szeroką skalę ogólnopolskie badania w ramach programu Laur Klienta mają na celu wyłonienie tych produktów, które cieszą się największą popularnością i zaufaniem. Pomiar popularności produktów i marek przebiega dwutorowo: drogą cyklicznych wywiadów telefonicznych i ankiet „face to face”, dzięki czemu cechuje się wysoką wiarygodnością. W trakcie przeprowadzanych przez cały rok badań respondenci wymieniają produkty, po które sięgają najczęściej, z których są zadowoleni oraz te, które najchętniej polecają swoim znajomym i rodzinie. Po raz kolejny wybrali TYTAN Professional, okazując tym samym swoje uznanie i zaufanie dla marki.