Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line

SIŁA SYSTEMOWYCH ROZWIĄZAŃ

Specyfika współczesnego rynku zmusza do innowacyjnego myślenia o działalności i zarządzaniu własną firmą. Optymalizowanie kosztów i oszczędność zasobów – pieniędzy, czasu, siły roboczej - staje się priorytetem na każdej płaszczyźnie aktywności przedsiębiorstwa.

Wyposażenie przestrzeni biurowej – zakup lub wymiana mebli i sprzętów - w małych i dużych firmach prywatnych, jak również instytucjach publicznych, to długotrwały i skomplikowany proces logistyczny. Działania tego typu podejmowane są zwykle wewnątrz struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, często także przez przypadkowe i nieprzygotowane do tego osoby. W związku z tym, cały proces planowania i realizowania projektu związanego z przeprowadzką czy wyposażeniem nowego biura, generuje znaczne koszty i pochłania mnóstwo energii. Warto więc zastanowić się nad tym, w jaki sposób usprawnić jego przebieg i uczynić go bardziej efektywnym. Naprzeciw podobnym problemom wychodzą firmy consultingowe, które zajmują się fachowym i kompleksowym doradztwem na tym właśnie polu.

Myśleć systemowo
 
Złożoność procesu wyposażania biura, zwłaszcza w firmach o wysokim zatrudnieniu, gdzie konieczne jest zorganizowanie dużej liczby stanowisk pracowniczych, wiąże się z przeprowadzeniem szeregu pojedynczych przedsięwzięć. Zaplanowanie budżetu, porównanie ofert producentów oraz wybór określonych produktów to tylko kilka z wielu działań, które trzeba podjąć. Logistyka całej operacji, a przede wszystkim kwestia utylizacji lub odsprzedaży starych sprzętów, niejednokrotnie powoduje problemy, które generują kolejne koszty, czyniąc całą inwestycję nieopłacalną. Co więcej, nieumiejętne rozplanowanie procesu w czasie może również utrudniać wykonywanie obowiązków pracownikom firmy oraz przyczynić się do zastoju w jej działalności. – Dlatego tak ważne jest traktowanie procesu wyposażenia przestrzeni biurowej całościowo – od wyboru oferty, poprzez logistykę, po sposoby finansowania całego przedsięwzięcia – mówi Krzysztof Dąbrowski, dyrektor strategiczny firmy CROFFT System, doradcy w zakresie wyposażenia wnętrz biurowych i użyteczności publicznej. ­– Naszym głównym zadaniem jest przejęcie od klienta wszelkich zadań oraz odpowiedzialności związanej z procesem wymiany oraz zakupu wyposażenia biurowego. Skutkiem takiego działania jest sprawne i zgodne z oczekiwaniami klienta przeprowadzenie inwestycji – dodaje Krzysztof Dąbrowski. Rozwiązania systemowe w dziedzinie zagospodarowania przestrzeni biurowej zdobyły już popularność i sprawdziły się w wielu krajach europejskich. Dziś, dzięki doświadczeniu i wiedzy, outsourcing oraz całościowe zarządzanie procesem zmiany mebli biurowych możliwe jest również
w Polsce. 
 

Warto wiedzieć!
Na polskim rynku pojawił się nowy partner, który pomaga rozwiązać problemy związane z procesem wymiany, zakupu i utylizacji mebli biurowych oraz finansowaniem podobnych przedsięwzięć - CROFFT System. To zespół doświadczonych doradców i konsultantów, którzy stworzyli nowatorski system umożliwiający sprawne przeprowadzanie inwestycji z zakresu wyposażania wnętrz biurowych – od pomocy w wyborze oferty, poprzez logistykę po korzystne formy finansowania procesu. To doskonałe rozwiązanie dla firm będących na każdym etapie swojej działalności i rozwoju. System Crofft to przede wszystkim:
CROFFT management czyli całościowa usługa, której celem jest przejęcie do klienta wszystkich zadań związanych z wyposażeniem biura. To system kompleksowych rozwiązań, które pozwalają stworzyć optymalną i komfortową przestrzeń biurową poprzez: dobór odpowiedniej oferty i szybką realizację projektu, dostarczenie nowego wyposażenia, zarządzanie zmianą, logistykę i odbiór i serwis nowych mebli biurowych. 
CROFFT leasing system rozwiązań, które pozwalają na korzystne i dostępne dla każdej firmy finansowanie projektów związanych z zakupem lub użytkowaniem mebli biurowych.
CROFFT start czyli dobry pomysł na początek. To program stworzony specjalnie dla tych firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Optymalne pod względem kosztów i efektywności rozwiązania pomogą w sprawnej organizacji wnętrz do pracy.

 

 

Artykuł dodał: Kamil Bielicki

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright by buduj.com.pl © 2006 - 2024

Developed by Brodex | projekt graficzny: Marcin Gleń
serwery tani hosting w aBajt