Złoty Laur Klienta 2009 dla OKNOPLAST-Kraków
OKNOPLAST-Kraków został utytułowany złotym godłem „Laur KlientaLaureaci konkursu zostali wyłonieni na podstawie badań opinii społecznej, mających na celu określenie poziomu popularności produktów i usług na polskim rynku. Wyniki badań potwierdziły, że marka OKNOPLAST-Kraków jest dobrze rozpoznawalna przez Polaków i doceniana za wysoką jakość produktów i ich funkcjonalność.
Nagrody przyznawane w oparciu o opinie klientów zawsze są dla firmy szczególnym powodem do dumy. Otrzymanie Złotego Lauru Klienta pokazuje, że nasza firma przez 15 lat działalności wypracowała skuteczną politykę dbałości o potrzeby klienta. Najcenniejsze jest dla nas zaufanie ze strony klientów oraz fakt, że doceniają oni wysoką jakość okien oraz doskonałe parametry techniczne, dzięki którym we własnym domu mogą czuć się komfortowo i bezpiecznie – powiedział Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST-Kraków.
„Laur Klienta” to konkurs organizowany przez Grupę Media Partner, wydawcę m.in. dodatku do „Rzeczpospolitej” – „Rzecz o Biznesie” oraz dodatku do „Gazety Wyborczej” – „Przegląd Gospodarczy Extra”.
OKNOPLAST-Kraków to firma działająca na polskim rynku od 1994 roku. W jej ofercie znaleźć można nowoczesne okna i drzwi z PVC i aluminium oraz dodatki okienne produkowane w oparciu o najwyższe standardy jakości i ekologii, potwierdzone prestiżowymi certyfikatami, wyróżnieniami i nagrodami.
Informacje dodatkowe:
Firma OKNOPLAST-Kraków rozpoczęła działalność w 1994 roku. W ciągu kilkunastu lat istnienia przedsiębiorstwo wypracowało solidną markę i pozycję czołowego producenta stolarki otworowej zarówno w Polsce jak i w Europie. Wysoka jakość produktów – z której znana jest firma – osiągnięta została również dzięki doświadczeniu oraz gruntownej znajomości branży założycieli spółki.
Siedziba OKNOPLAST-Kraków zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 17 tys. m2. W 2008 roku sprzedaż firmy przekroczyła 700 tysięcy jednostek okiennych, a globalna liczba Klientów przez 15 lat działalności przekroczyła 750 tysięcy.
Produkowane przez OKNOPLAST-Kraków okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST-Kraków do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.
O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom m.in. Złoty Laur Klienta 2009 w kategorii „Funkcjonalność i bezpieczeństwo”, certyfikat Lider Rynku 2009 – nagroda przyznana firmie już po raz siódmy, certyfikat Euro Leader 2009 czy tytuł Budowlanej Marki Roku 2008. OKNOPLAST-Kraków pojawił się również w prestiżowym rankingu magazynu Forbes – „Diamenty Forbesa“ i został wyróżniony za dynamiczny rozwój spółki.
OKNOPLAST-Kraków przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma szczególnie angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST-Kraków pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy”. Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.
Artykuł dodał: Kamil Bielicki