Henpol z Certyfikatem Jakości
Przedsiębiorstwo budowlane Henpol Sp. z o.o. z Lublina otrzymało Certyfikat Jakości ISO 9001:2008. Dla Spółki fakt ten oznacza potwierdzenie wysokiej jakości i efektywności zarządzania oraz poprawę wizerunku firmy na rynku.
Starania o otrzymanie Certyfikatu Jakości ISO Henpol podjął w ubiegłym roku. Wtedy to Spółka zdecydowała się na reorganizację oraz uporządkowanie Systemu Zarządzania Jakością. Po rocznym okresie wdrażania, System został poddany zewnętrznej ocenie przeprowadzonej przez firmę certyfikującą TÜV NORD Katowice. Wynikiem auditu było przyznanie Certyfikatu Jakości ISO 9001:2008.
- Działania, które podjęliśmy aby uzyskać Certyfikat Jakości ISO pozwoliły nam jeszcze bardziej poprawić jakość świadczonych usług oraz warunki pracy, a także zwiększyć efektywności firmy - mówi Henryk Polak, prezes Henpol.
Certyfikat Jakości ISO 9001:2008 obejmuje wszystkie procesy realizowane przez Henpol, w ramach których wyróżniono: budownictwo kubaturowe, budownictwo inżynieryjne oraz budownictwo drogowo-mostowe.
Firma budowlana Henpol powstała w 1987 roku w Świdniku w woj. lubelskim. W 1989 roku przekształciła się w Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane z siedzibą w Lublinie, a od 2004 roku działa jako Sp. z o.o. Kapitał firmy jest w 100% polski. HENPOL realizuje pełen zakres projektów począwszy od budownictwa mieszkaniowego, usługowego, biurowego i handlowego, poprzez roboty z zakresu inżynierii ochrony środowiska, specjalistyczne roboty inżynieryjnie, aż po budownictwo drogowe i mostowe. Kadra firmy składa się z około 700 stałych pracowników, a obszar działania obejmuje całą Polskę oraz kraje sąsiednie. Firmę Henpol Sp. z o.o. cechuje profesjonalizm, sumienność i terminowość.
Artykuł dodał: Kamil Bielicki