"Laur Konsumenta" dla farby Benjamin Moore Paints
Już po raz piąty przyznane zostały wyróżnienia w programie „Laur Konsumenta”, organizowanym przez Grupę Media Partner. Wśród tegorocznych laureatów tego prestiżowego konkursu znalazła się farba świecąca w ciemnościach „Glow in the Dark Finish 312” marki Benjamin Moore Paints.
„Laur Konsumenta” jest programem, który ma na celu wyłonienie najpopularniejszych, a zarazem najwyżej ocenianych produktów i firm na polskim rynku. Podstawą wyboru zwycięzców konkursu są badania przeprowadzone w formie ankiet konsumenckich. Konsumenci samodzielnie wskazują kandydatów w poszczególnych kategoriach, a następnie oceniają wszystkich pretendentów pod względem m.in. jakości, innowacyjności oraz znajomości marki. W wyniku głosowania ok. 5 000 ankietowanych tytułem „Odkrycie Roku 2009” w programie „Laur Konsumenta” uhonorowana została farba „Glow In the Dark Finish 312” amerykańskiej marki Benjamin Moore Paints. „Wyróżnienia przyznawane bezpośrednio przez Klientów mają dla nas szczególną wartość, bo to właśnie oni są adresatami naszych starań i na ich satysfakcji tak bardzo nam zależy” – mówi Marcin Poboży PR Manager w B.M. Polska. „Bardzo dziękujemy za tytuł i mamy nadzieję, że przy okazji przyszłorocznej rywalizacji konsumenci również o nas nie zapomną” – dodaje Marcin Poboży.
Artykuł dodał: Kamil Bielicki