5 MILIONÓW KLIENTÓW W FACTORY W 2008!
Początek nowego roku sprzyja podsumowaniom. Poprzedni, 2008, był dla centrów outlet FACTORY bardzo pomyślny, a koncepcja centrum outlet, w którym można kupić markową, dobrej jakości odzież od 30 do 70% taniej przez cały rok, staje się coraz bardziej popularna.
Zapraszamy do zapoznania się z krótkim podsumowaniem 2008 roku:
- Wszystkie trzy centra outlet FACTORY w Polsce (w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu) odwiedziło ponad 5 milionów klientów,
- W kwietniu 2008 FACTORY Wrocław powiększyło się o dodatkowe 3.500 m², a FACTORY Poznań we wrześniu 2008 o dodatkowe 5.500 m², co stawia FACTORY na pozycji lidera w Polsce, z całkowitą powierzchnią handlową równą 42.200 m²,
- Otwartych zostało 45 nowych sklepów, m.in.: Almi Decor, Aryton, Salamander, Carry, United Colors of Benetton, Marc Aurel/ Apriori, Molton, Pierre Cardin, Triumph, czy Venezia,
- W ostatnim tygodniu 2008 roku, a zarazem pierwszym tygodniu zimowej Rozprzedaży, centra FACTORY w całej Polsce odwiedziło ponad 140.000 klientów,
- Ruszyła też nowa strona internetowa FACTORY (www.factory.pl), która dzięki odświeżonej grafice oraz nowym narzędziom jest dużo łatwiejsza i przyjemniejsza w nawigacji, a sklepom daje możliwość prezentowania specjalnych ofert przygotowanych dla klientów,
- Jak wynika z przeprowadzonych badań satysfakcji klienta, 75% odwiedzających FACTORY Poznań, 89,2% odwiedzających FACTORY Warszawa i odpowiednio 76,5% FACTORY Wrocław jest zadowolona z oferty naszych centrów i deklaruje chęć powrotu,
- Centra outlet FACTORY zajmują wysokie pozycje w rankingu centrów najchętniej odwiedzanych w celu zakupu ubrań: FACTORY Warszawa i FACTORY Wrocław uplasowały się na trzeciej pozycji, a FACTORY Poznań na drugiej,
- Atrakcyjne ceny, znane marki i jakość ubrań są głównymi czynnikami motywującymi naszych klientów do zakupów.
Informacje o centrum outlet FACTORY:
FACTORY to centra outlet zarządzane przez firmę NEINVER, hiszpańską grupę kapitałową koncentrującą swoją działalność na projektowaniu, promocji oraz zarządzaniu portfolio inwestycji w europejskim sektorze nieruchomości.
Centrum outlet jest nowatorskim kanałem sprzedaży, równoległym i uzupełniającym wobec kanałów tradycyjnych, przez który renomowani producenci i firmy dystrybuują nadwyżki towarów, końcówki kolekcji, zapasy i próbki, kontrolując tym samym dystrybucję i wizerunek marki. Kluczem do sukcesu FACTORY jest gwarancja od 30% do 70% niższych cen przez cały rok. Dwa razy w roku, w okresie Rozprzedaży ceny spadają nawet o 80%. Dla klienta system ten oferuje jasną korzyść: możliwość uzyskania produktów najlepszych marek o gwarantowanej jakości w bardzo atrakcyjnej cenie. Jakość gwarantowana jest przez same firmy oraz przez normy jakościowe, które zapewnia FACTORY.
NEINVER wprowadził koncepcję centrum outlet do Hiszpanii w 1996 r., a na rynek polski w 2002 r.
Obecnie w Polsce znajdują się trzy centra outlet FACTORY: FACTORY Warszawa, FACTORY Wrocław i FACTORY Poznań, dysponujące 42.200 m² łącznej powierzchni handlowej.
Artykuł dodał: Kamil Bielicki