Debiut marek Franc Gardiner na Budmie 2009
Targi Budma to jedno z najważniejszych wydarzeń związanych z branżą budowlaną. Nie mogło zatem zabraknąć na nich lidera na rynku rolet – firmy Franc Gardiner. Spółka zaprezentowała dwie nowe marki produktowe – Lotari oraz Prakto.
Przedsiębiorstwo powstało zaledwie siedem lat temu i od tamtego czasu odnosi pasmo sukcesów. Nie tylko wypracowało sobie pozycję krajowego lidera w branży rolet okiennych – produkty tej firmy kupują klienci w całej Europie, a nawet za oceanem. Na tegoroczne Targi Budma przypadła inauguracja nowych marek produktowych firmy, które obecnie wchodzą na rynek sprzedaży - Lotari oraz Prakto.
- Po erze popularności rolet w domu jako rzeczy praktycznej, nadeszła pora na poszukiwanie nowych funkcji. Teraz panują tendencje dekoracyjne – roleta ma nadawać wnętrzu styl, ma zdobić okno, a nie jedynie chronić przed słońcem - mówi Paweł Matuszkiewicz, Dyrektor Sprzedaży Krajowej Franc Gardiner.
Marka Lotari to osłony okienne, wyprodukowane na bazie kolekcji tkanin wzorzystych. Firma Franc Gardiner dokłada starań, by w centrum jej uwagi znajdowała się innowacyjność z elementami tradycji. Współpraca z międzynarodową grupą projektantów, śledzących światowe trendy, zaowocowała gamą rolet o niepowtarzalnym wzornictwie i modnej kolorystyce. Marka Lotari została stworzona z myślą o ludziach chcących budować w swoich domach niepowtarzalny klimat. Druga z marek, Prakto, to oferta dla osób o tradycyjnych gustach, lubiących praktyczne i klasyczne rozwiązania. Bezpretensjonalna stylistyka ma zagwarantować dostosowanie przesłon okiennych do wnętrz zarówno minimalistycznych, jak i tych utrzymanych w stylu skandynawskim.
Gusta są zróżnicowane, natomiast niebagatelną zaletą rolet Franc Gardiner, którą doceniają wszyscy ich użytkownicy jest niewątpliwie skuteczność zasłaniania i łatwość montażu.
Marka Prakto jest już dostępna w marketach budowlanych i ogólno przemysłowych, a jej znakiem rozpoznawczym jest logo przedstawiające sympatycznego słonia – doradcę. Produkty marki Lotari natomiast można zakupić w sklepach detalicznych na terenie całego kraju - są oznaczone barwnym pióropuszem.
Produkty Prakto i Lotari firmy Franc Gardiner to wyznacznik nowych trendów w branży aranżacji wnętrz.