Nice Polska sponsorem tytularnym pruszkowskich koszykarek
Nice Polska, lider w automatyce do bram i rolet, podpisał umowę sponsorską z Zarządem Pruszkowskiego Towarzystwa Sportowego LIDER, na mocy której firma została sponsorem tytularnym drużyny pruszkowskich koszykarek. Koszykarki w walce o awans do pierwszej ligi występować będą pod nazwą Nice Lider Pruszków.
Nice Polska od kilku lat konsekwentnie wspiera rozwój ambitnych ludzi, którzy poświęcają się dla sportu a zaangażowanie w zakresie wspierania i promowania wydarzeń sportowych stało się już pozabiznesową misją firmy. W bieżącym sezonie od samego początku firma wspierała pruszkowską drużynę jako jeden ze sponsorów, a teraz zdecydowała się zostać jego sponsorem tytularnym.
„Dotychczasowe sukcesy i aspiracje młodych, ambitnych Liderek przekonały nas, aby rozszerzyć współpracę. Zależy nam na tym, by Nice Lider Pruszków dzięki współpracy z naszą firmą osiągnął jak najlepszy wynik sportowy, zaś by miłośnicy koszykówki doświadczali podczas meczów dziewcząt jak najwięcej pozytywnych emocji. Celem biznesowym naszego zaangażowania jest budowanie pozytywnego wizerunku marki Nice i jestem pewien, że sponsoring drużyny pozwoli nam ten cel zrealizować” – powiedział Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.
W ramach umowy w walce o mistrzostwo I ligi w koszykówce kobiet koszykarki Nice Lider Pruszków występują w specjalnie zaprojektowanych strojach z logo Nice. Logo sponsora pojawia się także na plakatach, zaproszeniach oraz na innych nośnikach związanych z promocją klubu, a także w publikacjach na stronie internetowej i prasie.
***
Nice Polska Sp. z o.o. powstała w 1996 roku i na przełomie ostatnich lat osiągnęła pozycję największego dystrybutora – LIDERA W AUTOMATYCE DLA DOMU. Z firmą współpracuje ponad 1000 Partnerów Handlowych na terenie całego kraju. „Nice ułatwia życie" to hasło i misja firmy. Kierując się nim, firma dba o użytkowników swoich produktów, w równym stopniu troszcząc się o dealerów, sprzedawców, montażystów i serwisantów. Realizacja tej polityki następuje poprzez stałe rozwijanie istniejącej oferty produktowej, jak również stałe jej wzbogacanie, przy równoczesnym dbaniu o doskonałą obsługę klienta i dobre relacje z Partnerami Handlowymi.