Kreisel rozpoznawalną piłkarską marką
Kreisel Technika Budowlana znalazł się w czołówce najbardziej rozpoznawalnych sponsorów reprezentacji Polski w piłce nożnej. Na firmę wskazał co piąty ankietowany w badaniu Futbol.Barometr przeprowadzonego przez Pentagon Research.
Kreisel Technika Budowlana, znany producent chemii budowlanej, jest związany z piłkarską reprezentacją od 2000 roku, czyli od przygotowań do Mistrzostw Świata w Korei i Japonii. Jest więc „najstarszym” sponsorem reprezentacji. Od tego czasu logotyp firmy pojawia się w czasie meczy na nośnikach reklamowych na terenie i wokół stadionu. Plany przedsiębiorstwa przewidują kontynuowanie sponsoringu reprezentacji do 2010 roku, choć przedstawiciele firmy zdradzają, że zamierzają realizować go do 2014 roku, łącznie z Euro 2012 w Polsce. Piłka nożna to jednak nie jedyna dyscyplina jaką wspiera Kreisel. - Na przestrzeni ponad 10 lat sponsorowaliśmy około 20 dyscyplin. Wydaliśmy łącznie na ten cel prawie 30 mln zł. KREISEL zaangażował się we wspieranie m.in. żużla, kolarstwa, skoków narciarskich i tenisa. Sponsorowaliśmy olimpijczyków oraz wydarzenia i zawodowy sportowe, a także plebiscyty i konkursów o tej tematyce – mówi Krzysztof Baran, dyrektor marketingu firmy.
W zestawieniu najbardziej rozpoznawalnych sponsorów Kreisel znalazł się na piątym miejscu. Wskazało go 18 procent respondentów. Na czele rankingu znalazła się Telekomunikacja Polska SA, browary Tyskie oraz marka Puma. Badanie przeprowadzone zostało w dniach od 3 do 5 października 2008, na próbie 731 osób.
Artykuł dodał: Kamil Bielicki