Nowa kampania wizerunkowa ES Polska
ES Polska, inwestor zastępczy działający na rynku polskim od 2006 roku, podjął decyzję o zmianie logotypu. Jest to element nowej strategii wizerunkowej jaką ES wprowadza w całej Europie Środkowo - Wschodniej.
„Chcemy, aby nowy logotyp, w następnie strona www, podkreślały tradycję ES oraz ujednoliciły wizerunek spółek działających w regionie Europy Środkowo - Wschodniej” - mówi Michal Jalovecký, Prezes ES Polska – „Mam nadzieję, że ten krok przyniesie oczekiwane efekty, a firma będzie jeszcze lepiej rozpoznawalna na rynku budowlanym i mieszkaniowym w poszczególnych państwach” - dodaje Michal Jalovecký.
Firma Ekonomické stavby swoje doświadczenie zdobywała na rynku czeskim oraz słowackim. Spółka każdego roku realizuje i przekazuje swoim klientom ponad 300 domów w Czechach i na Słowacji.
Nazwa firmy Ekonomicke stavby (ES) w tłumaczeniu na język polski oznacza „ekonomiczne budynki”. Celem spółki jest budowanie i udostępnianie domów jednorodzinnych jak największej grupie odbiorców.
„Po ponad roku działalności na tutejszym rynku coraz lepiej dostrzegam różnice w mentalności Polaków i Czechów. W Polsce duża liczba osób jest przekonana, że nie stać ich na budowę domu” - tłumaczy Jalovecký – „Czesi chętniej podejmują ryzyko związane z inwestycjami w nieruchomości, a własny dom nie jest przez nich uważany za luksus. Tak może stać się również w Polsce.” - przekonuje Jalovecký.
Więcej szczegółów dotyczących ES Polska znaleźć można na stronie www.espolska.pl.
Dodatkowe informacje:
ES Polska buduje murowane domy jednorodzinne na terenie całej Polski. Firma oferuje także kompleksową obsługę klientów w zakresie uzyskania kredytu hipotecznego i stworzenia indywidualnych planów finansowania inwestycji. ES Polska współpracuje z czterema bankami w Polsce - Pekao S.A., GE Money Bank, Bankiem Millenium, Bankiem Nordea. Dzięki zawartym umowom, klienci ES Polska mogą otrzymać pomoc w staraniu się o kredyty hipoteczne pod budowę domów. Więcej szczegółów na www.espolska.pl
Artykuł dodał: Kamil Bielicki