Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line

RuckZuck nie zwalnia tempa

Sieć RuckZuck, podbija rynek sprzedaży podłóg i drzwi w Polsce. Wprowadzenie nowej strategii i powiększenie udziału w rynku – to ambitne plany, jakie stawiają przed sobą szefowie firmy na rok 2008.

Rok 2007 był dla sieci RuckZuck bardzo owocny, dołączyło do niej bowiem aż 30 nowych salonów, m.in. w: Gdańsku, Bytomiu, Ostrowcu Świętokrzyskim i Lesznie. Sieci udało się osiągnąć około 10-procentowy udział w rynku sprzedaży podłóg i drzwi oraz wzmocnić rozpoznawalność marki. Wzrosło także zainteresowanie potencjalnych właścicieli nowych sklepów, którym wejście do Systemu Partnerskiego nierzadko rekomendują osoby już działające w sieci. - Od samego początku bieżącego roku notujemy wysokie wyniki sprzedaży o amplitudzie niewielkich wahań. Efekty finansowe przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Do tych nadspodziewanie dobrych rezultatów przyczyniła się oczywiście także dobra koniunktura w branży budowlanej – mówi Antoni Kornatowski, Dyrektor ds. Rozwoju sieci RuckZuck. Salony RuckZuck funkcjonują już we wszystkich województwach, jednak szefowie sieci nie spoczywają na laurach, dążąc do tego, aby dostęp do sklepów firmowych był jeszcze szerszy. Dlatego kolejne punkty będą otwierane nie tylko w dużych miastach, ale także w miejscowościach mniejszych, liczących 15 – 20 tys. mieszkańców. - RuckZuck chce w najbliższych miesiącach kontynuować dynamiczny rozwój tak, aby rok 2008 zakończyć z liczbą przynajmniej 130 salonów. Plany zakładają m.in. uporządkowanie puli dostawców i dostarczanego do sieci asortymentu uzupełniającego. Zamierzamy również prowadzić intensywne ogólnopolskie działania promocyjno-reklamowe, mające na celu dalsze wzmacnianie rozpoznawalności marki RuckZuck – mówi Antoni Kornatowski. Pierwszy wielki sukces sieć RuckZuck będzie świętowała już pod koniec lutego 2008 r., kiedy to we Wrocławiu nastąpi uroczyste otwarcie setnego salonu, oferującego bogaty asortyment podłóg i drzwi firmy Classen. Ma on pełnić rolę sklepu modelowego, został bowiem zaprojektowany i wybudowany specjalnie z myślą o urządzeniu w nim dyskontu RuckZuck. Długoterminowe plany rozwoju sieci zakładają uruchomienie docelowo na polskim rynku ok. 250 salonów oraz kontynuację ekspansji na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Tekst dostarczony przez: E.C.H.O. Communications

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright by buduj.com.pl © 2006 - 2024

Developed by Brodex | projekt graficzny: Marcin Gleń
serwery tani hosting w aBajt