Setny sklep RuckZuck
Zaledwie trzy lata wystarczyły firmie RuckZuck, by zbudować największą w naszym kraju sieć sprzedaży podłóg laminowanych i drewnianych oraz drzwi. W samym tylko roku 2007 dołączyło do niej 30 nowych sklepów, a na początku 2008 r. pojawi się jubileuszowy, setny już dyskont spod znaku białej błyskawicy na czerwonym tle.
Setny sklep RuckZuck, który powstaje we Wrocławiu, to już drugi salon tej sieci w stolicy Dolnego Śląska. Nowy dyskont zlokalizowany będzie w południowo – zachodniej części miasta, przy ulicy Mokronoskiej, niedaleko wyjazdu w kierunku Kątów Wrocławskich. Blisko też stąd do węzła autostradowego na Bielanach, gdzie krzyżują się trasy prowadzące z Krakowa i Śląska do Niemiec, oraz z Warszawy do polsko – czeskich przejść granicznych w Kudowie i Jakuszycach. W zamierzeniu właścicieli sieci RuckZuck wrocławski dyskont ma mieć charakter modelowy. Sklep powstaje całkowicie od podstaw – będzie to duża placówka, licząc ok. 900 m. kw. powierzchni handlowej. - Jest to pierwszy sklep od początku zaprojektowany i wybudowany z myślą o urządzeniu w nim salonu sprzedaży RuckZuck. Ma on nie tylko pełnić rolę dyskontu wzorcowego, lecz także zachęcić obecnych i potencjalnych Partnerów do inwestowania w tego typu przedsięwzięcia – powiedział Adam Wawrzyńczyk, koordynator do spraw sieci RuckZuck. Typowe dyskonty RuckZuck powstają najczęściej w obiektach adaptowanych. Nowy sklep we Wrocławiu został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwić jak najprzystępniejszą ekspozycję szerokiej oferty podłóg laminowanych i drewnianych, skrzydeł drzwiowych oraz ościeżnic. Na miejscu będą również dodatkowo dostępne akcesoria niezbędne przy wykańczaniu wnętrz, takie jak silikony, czy listwy przypodłogowe. Nowością asortymentową będą dostępne na specjalnym stoisku farby o różnym przeznaczeniu. Adam Wawrzyńczyk podkreśla, że, choć setne otwarcie napawa dumą, to szefostwo sieci nie zamierza spocząć na laurach. - Na lata 2008-2009 planujemy dalszy intensywny rozwój Sieci RuckZuck. Oceniamy, iż planowana zmiana strategii rozwoju umożliwi nam uruchomienie na polskim rynku docelowo ok. 250 dyskontów RuckZuck. Równocześnie z rozwojem sieci w Polsce będziemy kontynuowali ekspansję na rynki Europy Środkowo-Wschodniej – zaznaczył koordynator do spraw sieci RuckZuck. Oficjalne otwarcie nowego wrocławskiego sklepu planowane jest na 28 lutego 2008 r. Na uroczystość zaproszeni zostaną wszyscy obecni Partnerzy RuckZuck, a także potencjalni współpracownicy, którzy chcieliby zobaczyć, jak wygląda współpraca z siecią od strony praktycznej. Antoni Kornatowski, dyrektor do spraw rozwoju sieci RuckZuck, wyjaśnia, że sklepy RuckZuck działają w systemie partnerskim. Sieć RuckZuck daje nie tylko know-how, ale przede wszystkim markę lidera na rynku sprzedaży podłóg. - Nasz system partnerski opiera się na wzajemnym zaufaniu, na bazie którego rozwijana jest sieć sprzedaży. Chcemy doprowadzić do sytuacji, by człowiek, chcąc kupić panele, myślał – „RuckZuck” – mówi Antoni Kornatowski. Zamiarem firmy jest stworzenie gęstej sieci sprzedaży i sprawienie, by dyskonty RuckZuck docelowo znalazły się w zasięgu dojazdu każdego Polaka.
Tekst dostarczony przez: E.C.H.O. Communications