30 nowych punktów RuckZuck w 2008 roku
Kończący się rok był dla RuckZuck, największej w kraju sieci oferującej podłogi i drzwi, czasem dynamicznego rozwoju. W 2007 roku pojawiło się aż 30 nowych sklepów spod znaku białej błyskawicy na czerwonym tle, a na rok 2008 planowane jest otwarcie podobnej liczby nowych punktów. Do sieci należy obecnie już ponad 90 placówek, a liczba ta wciąż wzrasta.
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy powstało aż 30 nowych sklepów RuckZuck. Wraz z początkiem tego roku dwie placówki sieci, oferujące podłogi i drzwi firmy Classen, pojawiły się w północnej części Polski – w Szprotawie i w Gdańsku. Zanim skończyła się zima, nowe sklepy otwarto też na południu, w Wieluniu, Bytomiu i Tarnowskich Górach, a wiosnę przywitały nowe salony w Iławie, Ostrowcu Świętokrzyskim i Elblągu. W drugiej połowie roku sieć Ruck Zuck poszerzyła się o nowe punkty w takich miastach jak Ełk, Szczytno, Leszno, Konin i Świdnica. Zanim nadejdzie nowy, 2008 rok, salony RuckZuck pojawią się również w Białymstoku i Tomaszowie Lubelskim. Adam Wawrzyńczyk, koordynator do spraw sieci RuckZuck, zdradza, że przyszłoroczne plany zakładają zachowanie obecnego tempa rozwoju. Oznacza to powstanie kolejnych 30 placówek w różnych regionach Polski. Sieć sprzedaży RuckZuck wywodzi się z Rybnika, śląskiego miasta, gdzie swoją siedzibę ma polski oddział głównego dostawcy sieci - firmy Classen – producenta szerokiego asortymentu podłóg i drzwi. Nie dziwi nas więc fakt, że właśnie w województwie śląskim mieści się najwięcej salonów w czerwono – białych barwach – razem z otwartym we wrześniu salonem w Mysłowicach jest ich obecnie aż trzynaście. Sklepy Ruck Zuck można znaleźć jednak równie często także w innych regionach Polski. Mazowsze może poszczycić się sześcioma należącymi do sieci dyskontami, po siedem sklepów działa w województwie pomorskim i wielkopolskim, a w podkarpackim jest ich aż osiem. Są jednak i takie miejsca, jak Ziemia Lubuska, gdzie na razie jest tylko jeden salon – takie regiony bierze się szczególnie pod uwagę w przyszłorocznych planach rozwojowych. Dyrektor do spraw rozwoju sieci RuckZuck Antoni Kornatowski zapowiada, że zamiarem firmy jest stworzenie rozwiniętej sieci sprzedaży. Ma to sprawić, że dyskonty RuckZuck, a wraz z nimi bogata oferta podłóg i drzwi firmy Classen, znajdą się w zasięgu dojazdu każdego Polaka. - Intensyfikujemy poszukiwania lokali poprzez zaangażowanie potencjalnych partnerów, naszych przedstawicieli i agencji nieruchomości. Szukamy także osób, które gotowe są wybudować własny obiekt – mówi Antoni Kornatowski. RuckZuck jest obecny w naszym kraju dopiero od trzech lat, ten niedługi czas wystarczył jednak, by czerwono – białe sklepy zdążyły trwale wpisać się w krajobraz polskich miast i miasteczek. Dziewięćdziesiąt sklepów to liczba, która napawa dumą właścicieli – nie jest to jednak jeszcze koniec podróży, lecz tylko przystanek w drodze do coraz dynamiczniejszego rozwoju. Placówek propagujących hasło: „RuckZuck: szybko i fachowo” ma być w Polsce docelowo aż dwieście.
Tekst dostarczony przez: E.C.H.O. Communications