Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line

Dekoral - pełna satysfakcja (*****)

SIGMA_KALON

Marka Dekoral firmy Sigmakalon Deco Polska została laureatem plebiscytu Gold Standard w kategorii „Farby”. Ranking ten wyłonił 25 marek produktów i usług, które najlepiej zaspokajają potrzeby konsumentów, a co za tym idzie – dostarczają im największej satysfakcji.

Marka farb Dekoral firmy SigmaKalon Deco Polska została bezkonkurencyjnym zwycięzcą w kategorii „Farby”. Respondenci oceniali takie cechy, jak jakość i trwałość produktu, jego wydajność, cenę, a także dopasowanie oferty do potrzeb oraz oczekiwań klienta. W każdym z tych 4 obszarów Dekoral otrzymał najwyższą notę (pięć gwiazdek w pięciopunktowej skali). Świadczy to o pełnej satysfakcji konsumentów korzystających z produktów tej marki. „Nagroda główna w konkursie Gold Standard to ważne wyróżnienie dla marki Dekoral. Jest ono jeszcze wartościowsze dzięki temu, że zostało przyznane przez wszystkich tych, którzy używają farb Dekoral na co dzień. Pięć gwiazdek w konkursie, przyznane nam przez klientów, oznacza ich całkowitą satysfakcję z korzystania z naszych produktów. Dla nas natomiast, a w szczególności dla mnie, owe cenne pięć gwiazdek wyznacza nam drogę na kolejne lata – dalszą, niejednokrotnie wymagającą wiele wysiłku pracę w celu podniesienia jakości produktu i zaspokojeniu oczekiwań klientów. Nagroda ta jest z jednej strony dużym i ważnym wyróżnieniem, z drugiej natomiast – sporym zobowiązaniem na przyszłość” – Anna Łatoszyńska, Manager marki Dekoral w SigmaKalon Deco Polska.

Plebiscyt Gold Standard powstał w oparciu o wyniki badania TNS OBOP, przeprowadzonego na zlecenie organizatora konkursu – MMT Managment. Jego głównym celem było oszacowanie satysfakcji rzeczywistych klientów, czyli tych, którzy faktycznie korzystają z danego produktu czy usługi. Kompleksowe badanie satysfakcji klientów Gold Standard zorganizowano w Polsce po raz pierwszy. Zostało ono zrealizowane w sierpniu 2007 roku, na reprezentatywnej grupie 1500 Polaków w wieku powyżej 15 lat, mieszkających w ponad stutysięcznych miastach. W każdej z 7 głównych kategorii produkty i usługi były oceniane w 4 lub 5 aspektach, kluczowych z punktu widzenia użytkownika. Wyniki zostały ogłoszone 5 listopada na uroczystej gali hotelu InterContinental. Wśród nagrodzonych w innych kategoriach znalazły się m.in. takie marki jak Nokia, Michalin, Sony czy Bosch.

Tekst dostarczony przez: E.C.H.O. Communications

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright by buduj.com.pl © 2006 - 2024

Developed by Brodex | projekt graficzny: Marcin Gleń
serwery tani hosting w aBajt