Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line

ASM przeprowadzi 4400 ankiet aby wyłonić Budowlaną Markę Roku 2006

strop Ackermana

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadzi 4.400 ankiet wśród dystrybutorów materiałów budowlanych aby wyłonić laureatów Rankingu Marek Budowlanych 2006, jednego z ważniejszych wydarzeń marketingowych w tej branży.
Na początku grudnia b.r. ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku rozpoczęło badanie mające wyłonić Budowlaną Markę Roku 2006 oraz Dystrybutora Roku 2006.
Gala, podczas której organizatorzy ogłoszą wyniki rankingu i wręczą nagrody laureatom, odbędzie się 25 stycznia 2007 roku, podczas Międzynarodowych Targów Budowlanych BUDMA 2007.

Patronat medialny nad imprezą objął „Marketing w Praktyce” oraz portale branżowe: budnet.pl, e-dach.pl, e-instalacje.pl, e-izolacje.pl, e-mieszkanie.pl.

Ranking jest bardzo ważnym podsumowaniem efektów działań za dany rok, ponieważ sporządzany jest na podstawie badań marketingowych, czyli opinii i odczuć uczestników rynku budowlanego – w tym wypadku dystrybutorów.

Dlaczego akurat dystrybutorzy ?
Na podstawie wcześniejszych badań prowadzonych przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku grupa ta okazała się głównym źródłem informacji o materiałach budowlanych. Ich opinie czy zalecenia posiadają istotny wpływ na efekt procesu decyzyjnego zarówno inwestorów indywidualnych, jak i instytucjonalnych.

Podobnie jak w latach ubiegłych, uhonorowane zostaną te marki, które przez ankietowanych zostaną wskazane jako marki: popularne na rynku, uznawane za marki wysokiej jakości, atrakcyjne pod względem ceny, najbardziej dostępne na rynku oraz najczęściej wybierane przez klientów w 2006 roku.

W zeszłorocznej edycji rankingu największe triumfy święciła marka ATLAS, która otrzymała tytuł aż w 6 kategoriach rankingowych i tytuł Budowlanej Marki Roku 2005 ogólnie dla całej branży budowlanej.

Tytułami Budowlanej Marki Roku uhonorowani zostali także producenci m.in. takich marek jak: Fakro (okna dachowe), Polifarb Cieszyn-Wrocław (farby, lakiery, impregnaty do drewna), Kronopol (podłogi drewniane i laminowane), Lafarge Cement, Rockwool (materiały termoizolacyjne).

Jak wypadnie tegoroczne podsumowanie? Co w tym roku zadecyduje o sukcesie marek?
Wszystkich zainteresowanych ASM zaprasza do wzięcia udziału w gali, 25 stycznia podczas targów BUDMA 2007 (chęć udziału należy wcześniej zgłosić wysyłając formularz ze strony www.asm-poland.com.pl)

Relacja z ubiegłorocznej Gali:
http://www.asm-poland.com.pl/index.php?r=s&l=rel_kof_rmb

Więcej o idei projektu:
http://www.asm-poland.com.pl/index.php?r=a&l=laureaci_rmb

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright by buduj.com.pl © 2006 - 2024

Developed by Brodex | projekt graficzny: Marcin Gleń
serwery tani hosting w aBajt