Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line

Ze Śląska w Polskę

Pochodząca ze Śląska ogólnopolska sieć sklepów Ruck Zuck sprzedająca podłogi laminowane i drzwi ma już ponad 80 salonów. Jubileuszowy punkt otwarto w lecie w leżącym na Warmii i Mazurach Szczytnie, wkrótce potem nowe sklepy pojawiły się m. in. w Ełku, Lesznie i Mysłowicach.
Sieć Ruck Zuck sprzedająca podłogi i drzwi firmy Classen przeżywa dynamiczny rozwój, nowe sklepy pojawiają się co kilka tygodni, do końca roku ma ich być aż sto. Antoni Kornatowski, dyrektor do spraw rozwoju sieci chce, by w każdym polskim mieście liczącym powyżej 50 tys. mieszkańców był przynajmniej jeden sklep Ruck Zuck.
Sklepy funkcjonują w systemie partnerskim, który zakłada współpracę pomiędzy dwoma niezależnymi podmiotami gospodarczymi: Ruck Zuck i przedsiębiorcą, właścicielem sklepu. Firma udziela swojemu partnerowi licencji, użycza marki i daje know-how.
Idea przyświecająca rozwojowi sieci to „Ruck Zuck: szybko i fachowo”. Zamierzeniem właścicieli Ruck Zuck jest by każdy klient został obsłużony szybko i fachowo od A do Z, począwszy od wyboru z najszerszej na rynku oferty paneli podłogowych i drzwi, poprzez fachowe doradztwo, rzetelny montaż wyspecjalizowanych ekip monterskich, aż po gwarancję jakości i obsługę posprzedażową.
Na asortyment sklepów Ruck Zuck składa się najszersza na rynku oferta podłóg i drzwi. Wszystkie modele oferowane są w cenach producenta. Zastosowany w sklepach Ruck Zuck standard komunikacji cenowej sprawia, że klienci bez problemu poruszają się wśród kolekcji paneli podłogowych i drzwi. Ruck Zuck oferuje ponad 100 wzorów paneli - począwszy od atrakcyjnych cenowo kolekcji ekonomicznych, na ekskluzywnej kolekcji Premium skończywszy. Powyższa oferta jest w stanie zaspokoić gusta nawet najbardziej wymagających klientów.
Oferowana przez Ruck Zuck stolarka drzwiowa to nie tylko drzwi, ale również ościeżnice i akcesoria. Kupujący mają do dyspozycji 19 kolekcji skrzydeł drzwiowych, dostępnych w różnych wariantach. Ponieważ klient zamawiając model drzwi może wybierać spośród kilku dekorów, w efekcie daje to imponującą liczbę prawie 2 tysięcy kombinacji.
Osiemdziesiąty sklep sieci powstał w warmińsko-mazurskim Szczytnie. Jarosław Król, właściciel sklepu, współpracuje z powodzeniem z Ruck Zuck już od długiego czasu a salon w Szczytnie jest trzecim, jaki prowadzi w ramach tej sieci. Otwarcie pierwszych dwóch sklepów, w Olsztynie i Elblągu, okazało się tak dużym sukcesem, że przedsiębiorca zaczął myśleć o uruchomieniu kolejnej placówki. Wybór padł na Szczytno, w którym do tej pory nie było sklepu wyspecjalizowanego w sprzedaży podłóg i drzwi.
Otwarty pod koniec września sklep w Mysłowicach to trzynasta placówka Ruck Zuck w województwie śląskim. Firma pochodzi ze Śląska, nic dziwnego zatem, że w tym regionie placówek należących do sieci jest najwięcej. Reszta kraju nie jest jednak zaniedbywana. Szefowie sieci stawiają na równomierny i wszechstronny rozwój, dlatego nowe salony powstają we wszystkich województwach.
Sieć Ruck Zuck budowana jest w oparciu o bliską współpracę z partnerami. Firma dba, aby ramy współpracy były dostosowane do indywidualnych i różnych potrzeb partnerów, które wynikają z osobnych doświadczeń franczyzobiorców, czy lokalnych uwarunkowań, takich jak wielkość sklepu, czy położenie placówki.
Jak mówi Adam Wawrzyńczyk, koordynator ds. sieci Ruck Zuck, za dołączeniem do grona partnerów Ruck Zuck przemawiają przede wszystkim atuty, jakie związane są z uczestnictwem w silnej, szybko rozwijającej się i spójnej marketingowo grupie handlowej, za którą stoi główny dostawca, czyli firma Classen - producent znanych ze swej wysokiej jakości i nowatorskiego wzornictwa materiałów do wykończenia wnętrz.
- Inne korzyści to na przykład stosunkowo niskie koszty przystąpienia, ograniczające się do niezbędnych nakładów na remont obiektu, co często oznacza jedynie malowanie obiektu. Ruck Zuck w przeciwieństwie do wielu systemów franczyzowych nie narzuca sztywno przyjętych rozwiązań aranżacyjnych, dostosowując wizualizację do zastanych warunków lokalowych. Nie jest też pobierana opłata za przystąpienie do sieci – mówi Adam Wawrzyńczyk.
W przyszłości Ruck Zuck ma liczyć około 200 punktów, właściciele sieci chcą, by jej sklepy znajdowały się w zasięgu dojazdu każdego Polaka


Tekst dostarczony przez:

E.C.H.O. Communications
www.echopr.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright by buduj.com.pl © 2006 - 2024

Developed by Brodex | projekt graficzny: Marcin Gleń
serwery tani hosting w aBajt