Budujemy POLSKI DOM
Czy w dzisiejszym świecie zglobalizowanej gospodarki możliwe jest jeszcze zbudowanie domu z polskich materiałów? Czy w czasach, w których nawet czosnek na targu jest chiński, można polskimi produktami urządzić i wyposażyć kuchnię? Tak! – przekonują polscy producenci, którzy wraz z Fundacją organizującą program „Kupuj Nasze.PL – Są powody do dumy” budują i wyposażają polski dom. Z organizatorami projektu spotkać będzie się można już podczas najbliższych targów BUDMA w Poznaniu.
Każdy etap budowy domu, poczynając od projektu, a na zawieszeniu firanek kończąc, wymaga zaangażowania specjalistycznych firm, zakupu całego szeregu materiałów, narzędzi, produktów. Projekt POLSKI DOM pokazuje, że za każdą z tych pozycji może stanąć polska firma, czy wyrób.
Założenia i konstrukcja projektu
POLSKI DOM to zaplanowana na przełom lutego i marca 2010 roku akcja, opierająca się na trzech filarach: fundacji koordynującej całość, polskich firmach branży budowlanej i wyposażeniowej oraz patronie mediowym. Każde z nich będzie pełniło określoną rolę: Fundacja spaja całość działań, firmy przekazują nagrody do konkursu dla konsumentów natomiast patron mediowy, ale i pozostali partnerzy przyczyniają się do nagłośnienia kampanii.
Celem inicjatywy jest umacnianie pozytywnego wizerunku dobrych, polskich produktów w branży budowlanej oraz wyposażeniowej oraz wpływ na kondycję branży poprzez stymulowanie popytu na polskie produkty. POLSKI DOM to jednocześnie akcja służąca promocji biorących w niej udział partnerów oraz budująca platformę współpracy między nimi.
Jak przystąpić?
Projekt POLSKI DOM otwarty jest dla wszystkich, którzy znajdą w nim dla siebie miejsce. Warunkiem udziału jest, by firma była polska, a koszty wytworzenia zgłoszonego produktu, w minimum 51% powstawały na terenie naszego kraju. Ze swoim zgłoszeniem trzeba się jednak spieszyć, gdyż wiele elementów domu może mieć tylko jednego producenta
Chcąc zgłosić swój produkt należy przesłać do Fundacji wniosek dostępny na stronie www.kupujnasze.pl Po jego pozytywnym rozpatrzeniu firma wyróżniona zostaje znakiem „Kupuj Nasze.PL”, a jej produkt staje się elementem projektu „Polski Dom”. Znak „Kupuj Nasze.PL” można następnie zamieszczać na swoich produktach, w materiałach promocyjnych, na stronach internetowych.
Projektowi „Polski Dom” towarzyszy kampania promocyjna zachęcająca do częstszego kupowania dobrych, polskich produktów oraz krzewiąca postawę zakupowego patriotyzmu wśród polskich konsumentów. Z organizatorami projektu będzie można się spotkać osobiście 20. stycznia, podczas drugiego dnia Międzynarodowych Targów Budownictwa Budma 2010.
Artykuł dodał: Kamil Bielicki