Rozświetlone przedszkole
Powszechnie wiadomo, że nic tak nie przyciąga uwagi maluchów, jak mnogość kształtów i kolorów. Zastosowanie we wnętrzu nowoczesnych rozwiązań oświetleniowych dostępnych na rynku, może dostarczyć dzieciom niezapomnianych wrażeń, a także wspomóc rozwój ich wyobraźni
Przedszkole to miejsce, w którym dzieci spędzają większą cześć swojego dnia. Rodzice, wybierając odpowiednią placówkę, kierują się troską o bezpieczeństwo oraz wysoki poziom nauczania ich pociech. Ważnym aspektem są także programy edukacyjne oraz lekcje języków obcych. Istotne jest jednak, aby to dziecko pokochało miejsce zabawy i nauki, czuło się w nim po prostu szczęśliwe.
i ogromną radością dla dzieci. Dzięki temu odnaleźliśmy alternatywne drogi edukacji, ożywiliśmy nasze przedszkole, a także stworzyliśmy bardzo oryginalny
i wyróżniający naszą placówkę element – dodaje.
i gra świateł na ścianie wspomagają rozwój kreatywności dzieci, tak bardzo dzisiaj podkreślanej. Do samego projektowania instalacji świetlnej można zaangażować podopiecznych, by pomieszczenie w pełni odpowiadało ich oczekiwaniom.
i spokoju.
Specjalista o bezpieczeństwie - Maciej Leonhard z firmy LARS:
Węże i przewody świetlne firmy LARS wykonane są z materiałów wysokiej jakości. Wszystkie diody zabezpieczone są izolatorami. Obudowy nie nagrzewają się, są odporne na uszkodzenia mechaniczne i wilgoć. Produkty oświetleniowe firmy LARS można montować w pomieszczeniach, w których przebywają nawet malutkie dzieci.
|
W jaki sposób najlepiej uczyć dzieci rozpoznawać kolory?
Skutecznym sposobem na to, by dziecko zapamiętało kolory jest przedstawianie mu przedmiotów wraz z określeniem ich barwy (np. żółte słońce, zielona trawa, różowa sukienka). Najlepiej wybrać ulubione (np. dwie) rzeczy z otoczenia dziecka (zabawki, ubranka itp.) w dwóch kontrastowych kolorach (np. czerwień
i zieleń). Dobrze, aby były to wyraźne i duże elementy. W następnej fazie szukamy z dzieckiem tych samych kolorów na innych rzeczach i przedmiotach – czerwone serce na poduszce, czerwone paseczki na dywanie itd. Po opanowaniu przez dziecko pierwszych barw wprowadzamy kolejne dwie, nie zapominając jednak o utrwalaniu poprzednich. Cały czas bacznie obserwujemy postępy dziecka, nie narzucamy zbyt dużego tempa. Utrwalamy kolory szczególnie na stałych elementach w pomieszczeniu, w którym dziecko przebywa najczęściej. |
Artykuł dodał: Kamil Bielicki