Przełom na rynku kompozytów
Pierwsza na rynku wolnostojąca umywalka, modele wykonywane wedle indywidualnych zamówień klientów i projektantów. Choć produkty Marmorinu są doskonale znane użytkownikom z kraju i zagranicy sama marka dopiero powalczy o swoje miejsce na polskim rynku.
Marmorin od blisko ćwierć wieku specjalizuje się w produkcji umywalek i brodzików z lanego marmuru oraz wykonanych z granitu zlewozmywaków. Do tej pory producent realizował zamówienia głównie dla światowych marek. Dziś inwestuje we własną, buduje sieć sprzedaży, pokazuje się podczas targów i staje w szranki z rodzimymi producentami produktów sanitarnych. Wszelkim działaniom przyświeca hasło: „wyjątkowa codzienność” wyrażające filozofię firmy.
Czy na rynku jest miejsce dla produktów spoza kręgu ceramiki? Myślę, że tak. Naszą rolą będzie tu nie tylko prezentacja modeli, których Polacy chcieliby używać w swoich kuchniach, czy łazienkach, ale i edukacja klientów odnośnie zalet stosowanego przez nas materiału. Jego podstawową cechą jest nieograniczona niemal żadnymi technicznymi przeszkodami dowolność kolorów i kształtów. Mamy w swojej kolekcji szeroką gamę modeli – od mocno futurystycznych projektów, aż po zawsze aktualną klasykę kształtu - mówi Jakub Hrab – dyrektor generalny Marmorinu.
Najwięcej wątpliwości budzą zwykle pytania o wytrzymałość i sposób użytkowania produktów – klienci wiedzą czego spodziewać się po ceramice, a lany marmur to dla nich nowość. W planach firmy są intensywne kampanie informacyjne na ten temat. Marmorin uruchomił też wewnętrzne laboratorium, które czuwa nad jakością produktów i nieustannie pracuje nad kolejnymi innowacjami.Dodatkowym zabezpieczeniem jest wyposażenie produktów w antybakteryjną powłokę Bio Cote. Ponadto wszystkie produkty są atestowane, zaś sama firma legitymuje się certyfikatem ISO 9001, 1401.
Designed by …
Projektanci od zawsze zajmowali w Marmorinie miejsce szczególne. To ich pomysły wyznaczały kierunek w jakim zmierzała produkcja kolejnych kolekcji. To dzięki nim producent wypuścił na rynek pierwszą w naszym kraju umywalkę wolnostojącą. Kolejnym krokiem było utworzenie działającego od ubiegłego roku wewnętrznego działu projektowego. Wielki sukces artykułów wytwarzanych w naszej fabryce na zasadach podwykonawstwa przekonał nas, że czas najwyższy stanąć na własnych nogach – przekonuje Milena Kołodziejczyk dyr. operacyjny w firmie.
Produkty Marmorinu docierały już w najbardziej odległe zakątki naszego globu. Poza intensywną współpracą handlową z krajami ościennymi rodzime umywalki i zlewy znajdowały nabywców m. in. w Izraelu czy Nowej Zelandii. Teraz powalczą o gusta polskich klientów. Magnesem dla tych najbardziej wymagających ma być oferta produkcji modelu na indywidualne zamówienie klienta, czy urządzającego jego dom architekta.
Artykuł dodał: Kamil Bielicki