Dornbracht inscenizuje lifestyle'ową łazienkę Supernova
Gdy producent armatury firma Dornbracht prezentował w marcu 2009 roku na targach ISH we Frankfurcie nad Menem po raz pierwszy nową serię Supernova, równie dobrze mogłyby być to kulisy pokazu mody w Mediolanie, Paryżu czy Londynie. Podczas gdy tam projektanci mody wysyłali na wybieg modelki ubrane w stroje w cielistych kolorach, firma Dornbracht zainscenizowała produkt Supernova w takiej właśnie łazience – Leadbad: w lifestyle’owym umeblowaniu w kolorze ciała. Oprócz łazienki Leadbad firma Dornbracht demonstruje w różnych łazienkach i aranżacjach klasy Premium możliwości kształtowania łazienki z użyciem serii armatur Supernova.
„Tak jak łazienka Leadbad z linią Supernova hołduje aktualnemu trendowi nude-look, tak każda z łazienek oraz każda z aranżacji klasy Premium z linią Supernova podejmuje indywidualny trend ze świata mody oraz wzornictwa wnętrz” - tak dyrektor zarządzający Andreas Dornbracht opisuje wyjątkowy lifestyle serii Supernova. „Dzięki wielu możliwościom inscenizacji chcieliśmy sprawić, by różnorodność armatur wyznaczyła nowe trendy w architekturze łazienek”.
Podczas gdy łazienki klasy Premium akcentują równie mocne przywiązanie do lifestyle’u i mody co Leadbad, aranżacje klasy Premium interpretują stylistykę Supernova na wiele różnych sposobów. Różne pod względem architektonicznym wnętrza, w których zastosowano linię Supernova, inspirują i pokazują rozliczne możliwości kształtowania łazienki z użyciem nowej serii armatur firmy Dornbracht.