Marka Purmo w nowym wydaniu
W dniach 6-10 marca 2007 roku we Frankfurcie, na najważniejszych targach branży grzewczej - ISH, została przedstawiona nowa strategia marki Purmo – największego producenta grzejników i ogrzewania podłogowego. Zmiany dotyczą zarówno dotychczasowej filozofii marki, jak i jej wizerunku.„Trzy lata temu koncern Rettig ICC, właściciel marki Purmo, rozpoczął realizację innowacyjnego projektu badań przeprowadzonych w dziewięciu europejskich krajach
m.in. w Polsce, na grupie około 1500 sprzedawców i instalatorów urządzeń grzewczych. Opierając się na opiniach użytkowników naszych urządzeń postanowiliśmy dostarczyć klientom najlepsze rozwiązania grzewcze oparte na strategii The Warm Society. Naszą ideę będzie symbolizowało nowe logo – trzy pomarańczowe fale przywodzące na myśl powiew ciepła i narastający płomień.” – mówi Dick Horsfall, Dyrektor Marki Purmo.
The Warm Society – nowa filozofia marki Purmo
Produkty marki Purmo, zdecydowanego lidera na polskim i światowym rynku urządzeń grzewczych, to synonim doskonałej jakości i wzornictwa. Od lat grzejniki tego producenta należą do najczęściej kupowanych urządzeń grzewczych w Polsce. „Purmo osiągnęło czołową pozycję na rynku, ale jak wykazały nasze badania, zarówno klienci jak i instalatorzy, nie stawiają urządzeniom grzewczym zbyt wysokich wymagań. Dlatego chcemy dostarczyć klientom prawdziwe wsparcie i specjalistyczną wiedzę oraz wpłynąć na sposób w jaki postrzegają oni problem ogrzewania.” – mówi Dick Horsfall.
„Warm Society to nasza nowa filozofia, za którą podążają konkretne rozwiązania. Uosabia ona wartości, do których przywiązujemy największą wagę: wybór spośród szerokiej oferty wydajnych i komfortowych produktów, najwyższą jakość wyrażoną m in. 10-letnią gwarancją, wsparcie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowe rozwiązania, które zainspirują klientów do wyboru najlepszych systemów grzewczych. Dzięki filozofii Warm Society
nasi Klienci otrzymają nie tylko szeroką ofertę urządzeń grzewczych, ale także funkcjonalność i styl połączone z kompleksową obsługą na poziomie wyboru, zakupu, instalacji i serwisu.”– dodaje Dick Horsfall.
Nowe narzędzia komunikacji
Wprowadzeniu na rynek nowej strategii Warm Society będą towarzyszyły zintegrowane działania komunikacyjne, które przyczynią się do promocji marki oraz rozwoju produktu.
W dniu 6 marca 2007 roku pod dotychczasowym adresem www.purmo.pl została uruchomiona nowa, łatwa w obsłudze i nawigacji, strona internetowa. Dzięki zamieszczonym na stronie artykułom klienci nie tylko poznają wszelkie wymogi techniczne dotyczące instalacji, ale także informacje, które zainspirują ich do skorzystania z szerokiej oferty nowych rozwiązań grzewczych. Dodatkowo komunikacja zostanie poszerzona o reklamy, katalogi oraz środki komunikacji zewnętrznej.
Europejski lider na rynku rozwiązań grzewczych
Grzejnik płytowy marki Purmo to najlepiej sprzedający się produkt w swojej klasie, roczna wielkość sprzedaży wynosi 3,5 miliona urządzeń. W ciągu ostatniego dziesięciolecia grzejniki marki Purmo ogrzały ponad 10 milionów gospodarstw domowych na całym świecie. Obecnie firma Rettig Heating zatrudnia ponad 4000 osób, produkuje rocznie 9 milionów urządzeń,
a w 2006 roku zanotowała, w należących do niej 12 przedsiębiorstwach produkcyjnych, łączny obrót w wysokości 621 milionów euro.
Rettig Heating Sp. z o.o.