Po Poznaniu spacerują manekiny - ruszył kolejny etap kampanii promocyjnej Galerii Malta "I love Malta"
Od 18 marca w najbardziej uczęszczanych miejscach w centrum Poznania pojawiają się modnie ubrane manekiny. Jest to kolejna część kampanii promocyjnej poznańskiej Galerii Malta, która otworzy drzwi dla swoich klientów już 25 marca.
Czterdzieści manekinów „pojawia się” codziennie w najbardziej uczęszczanych miejscach Poznania. Manekiny „noszą” modne zestawy ubrań, nawiązujące do strojów modeli z trwającej równolegle kampanii billboardowej.
Manekiny porozumiewają się przy pomocy tabliczek „chmurek” z hasłami reklamowymi Galerii Malta. Hasła takie jak: „I love woda, I love moda”, czy „I love słońce, I love kino”, z charakterystycznym serduszkiem, wykorzystywane równocześnie w kampanii billboardowej, budzą pozytywne skojarzenia i zachęcają do odwiedzenia Galerii Malta.
„Poprzez kampanię promocyjną, poprzedzającą otwarcie Galerii Malta, chcemy pokazać mieszkańcom Poznania, że Galeria będzie miejscem dla każdego, w którym można będzie kupić modne rzeczy, ale również miło spędzić czas, korzystając z wielu atrakcji, jakie zaoferuje klientom Galeria Malta.” – mówi Andrzej Mularczyk, Dyrektor Zarządzający poznańskiej Galerii.
Manekiny pojawiają się w następujących miejscach: Deptak przy ulicy Półwiejskiej, Rondo Kaponiera, Stary Rynek, Święty Marcin/ Gwarna, Plac Cyryla Ratajskiego, dojście do Bazaru Bema, Multikino, okolice Akademii Ekonomicznej, Park Wilsona, okolice dworca PKP. Akcja zakończy się 24 marca – w przeddzień inauguracji Galerii.
Uroczyste otwarcie Galerii Malta odbędzie 25 marca o 10:00 rano. Galeria Malta stanie się miejscem spotkań dla wszystkich mieszkańców Poznania i całego regionu wielkopolskiego, dając nieograniczone możliwości dokonania markowych zakupów i spędzenia wolnego czasu.
Autorem kampanii promocyjnej Galerii Malta jest agencja reklamowa San Markos.
Galeria Malta jest największą inwestycją w sektorze centrów handlowo-rozrywkowych prowadzoną w Polsce przez hiszpańskiego inwestora i dewelopera – firmę NEINVER. Jest to jednocześnie największe centrum handlowo – rozrywkowe powstające w zachodniej części kraju.
Obiekt usytuowany jest na ośmiohektarowej działce położonej na brzegu Jeziora Maltańskiego, 5 minut jazdy samochodem od centrum Poznania. Galeria jest otoczona rekreacyjnymi terenami poznańskiej Malty, na które składa się 50 hektarów parków, łąk i lasów oraz liczne atrakcje popularne wśród mieszkańców Poznania i turystów, m.in.: ogród zoologiczny, letni tor saneczkowy, czy Kolejka Parkowa Maltanka.
Bryła Galerii Malta została zaprojektowana tak, by idealnie komponować się i integrować z naturalnym, zielonym otoczeniem. Rozłożysty budynek, dzięki lekkiej, przezroczystej strukturze, wykonanej ze szkła i stali, będzie w pełni harmonizował z okoliczną przyrodą. Podświetlona fasada, pokryta grafiką nawiązującą do wybranych atrakcji Malty będzie doskonale widoczna nocą, nawet z dużych odległości. Bezpośrednim połączeniem Galerii Malta z Bulwarem Nadmaltańskim będzie kładka dla pieszych i rowerzystów o długości 160 m, przechodząca nad ulicą Abpa Baraniaka.
Powierzchnia całkowita Galerii Malta wyniesie 162.000 mkw., z czego 54.000 mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która pomieści 170 lokali: sklepów, punktów usługowych, wielosalowe kino Multikino i klub fitness. Wśród sklepów Galerii Malta, będzie wiele rynkowych premier: pierwszy w Polsce sklep avanti czy pierwsze w Wielkopolsce salony popularnych hiszpańskich marek modowych: Bershka, Pull&Bear i Oysho, jak również wielkopowierzchniowy sklep legendarnej brytyjskiej sieci Marks&Spencer.
Na drugim poziomie Galerii Malta powstanie strefa gastronomiczna – oświetlony naturalnym światłem hall, którego gigantyczne okno - mierzące 850 mkw. - będzie wychodziło wprost na Jezioro Maltańskie.
Dla wygody odwiedzających Galerię Malta powstanie siedmiopoziomowy parking dla 1.800 samochodów, z bezpośrednim dostępem do wnętrz galerii.
Budowa Galerii Malta rozpoczęła się w styczniu 2007 r., a otwarcie zaplanowano na marzec 2009 r.
NEINVER jest jedną z czołowych firm działających na europejskim rynku nieruchomości z 100 proc. kapitału hiszpańskiego. Posiada 40 lat doświadczenia na rynku macierzystym i międzynarodowym.
NEINVER koncentruje swoją aktywność na inwestowaniu, zarządzaniu i realizowaniu projektów w różnorodnych sektorach rynku nieruchomości.
Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncept centrum outlet na rynki: hiszpański i polski. Obecnie firma jest liderem w zarządzaniu centrami outlet w Hiszpanii i zajmuje trzecią pozycję na liście największych firm zarządzających powierzchnią centrów outlet w Europie.
NEINVER zarządza „IRUS European Retail Property Fund”, który jest jednym z największych prywatnych paneuropejskich funduszy nieruchomości zarządzanym przez hiszpańską firmę.
Firma NEINVER rozpoczęła intensywną ekspansję międzynarodową, wprowadzając na rynki europejskie koncepty ze wszystkich obszarów swojej działalności, dostarczając swoim klientom we wszystkich krajach, w których prowadzi działalność zintegrowane usługi i globalne rozwiązania na rynku nieruchomości. Aktualnie firma NEINVER działa w Hiszpanii, Włoszech, Polsce, Portugalii i Niemczech.
NEINVER działa na polskim rynku nieruchomości od 2000 roku. Firma wprowadziła na rynek polski koncepcję centrum outlet otwierając w 2002 roku pierwsze tego typu centrum handlowe w Polsce – FACTORY i obecnie jest liderem tego rynku w Polsce. Firma NEINVER wprowadziła także nowy format handlowy FUTURA PARK, będący połączeniem centrum outlet z parkiem handlowym. NEINVER jest liderem w segmencie centrów outlet w Polsce. Główną inwestycją prowadzoną obecnie przez firmę jest poznańska Galeria Malta - największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce.
Artykuł dodał: Kamil Bielicki