Już 25 marca wielkie otwarcie poznańskiej Galerii Malta
Już od 25 marca mieszkańcy Poznania i całego regionu wielkopolskiego będą mogli skorzystać z bogatej oferty handlowo-usługowej poznańskiej Galerii Malta, która zaoferuje swoim klientom 170 punktów handlowych i usługowych oraz wiele uznanych polskich i międzynarodowych marek na 54.000 mkw powierzchni handlowej. Będzie to również miejsce wielu premier handlowych na rynku wielkopolskim, a nawet polskim.
Galeria Malta, której budowa rozpoczęła się w marcu 2007 roku, to największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce i zarazem kluczowy projekt realizowany na polskim rynku przez firmę NEINVER, jednego z wiodących hiszpańskich inwestorów, deweloperów i zarządców nieruchomości w Europie. W procesie budowy Galerii Malta uczestniczyło ponad 2.000 pracowników. Trzykondygnacyjny kompleks o całkowitej powierzchni 162.000 mkw - ze względu na swoje wyjątkowe położenie – w sercu zielonych terenów poznańskiej Malty – zaprojektowany został tak, aby dopasować się do charakteru miejsca, w którym powstaje, wzbogacić je i podkreślić jego wyjątkowość. Poza nowoczesną, jasną bryłą budynku, zbudowanego przy użyciu naturalnych materiałów, zastosowano dodatkowe rozwiązania, które dosłownie i w przenośni zintegrują Galerię Malta z jej sąsiedztwem, jak wisząca kładka dla pieszych i rowerzystów przechodząca nad ulicą Baraniaka czy malowidła o powierzchni 4.000 mkw na fasadzie Galerii, nawiązujące do atrakcji poznańskiej Malty. Inwestor zadbał również o to, aby wizyty w Galerii sprzyjały relaksowi w miłej atmosferze. Będzie to nowoczesne, modne miejsce spotkań, dające nieograniczone możliwości zrobienia zakupów i spędzenia wolnego czasu w przyjaznej atmosferze i nowoczesnych, jasnych wnętrzach.
Galeria Malta dynamicznie przygotowuje się do inauguracji 25 marca - niezwykle szybko postępują prace wykończeniowe w budynku.
„Mamy wielką nadzieję, że Galeria Malta – nowoczesne i przyjazne miejsce, usytuowane tuż obok zielonych terenów poznańskiej Malty, zdobędzie serca mieszkańców Poznania, i będą oni w pełni korzystać z bogatej oferty handlowo-usługowej Galerii Malta oraz wszystkich atrakcji poznańskiej Malty przez cały rok”, mówi Andrzej Mularczyk, Dyrektor Zarządzający Galerii Malta.
W Galerii Malta powstaje łącznie 170 sklepów, punktów usługowych, wielosalowe kino Multikino, klub fitness, liczne kawiarnie i restauracje. W ofercie Galerii Malta znajdzie się wiele rynkowych premier: pierwszy w Polsce sklep avanti czy pierwsze w Wielkopolsce salony popularnych hiszpańskich marek modowych: Bershka, Pull&Bear i Oysho, należacych do koncernu Inditex, jak również wielkopowierzchniowy sklep legendarnej brytyjskiej sieci Marks&Spencer.
Galeria Malta mieści się przy skrzyżowaniu ulic Abpa A. Baraniaka
i Katowickiej, w bezpośrednim sąsiedztwie Jeziora Maltańskiego i rekreacyjnych terenów poznańskiej Malty. Jest położona w odległości 5 min. jazdy samochodem od centrum Poznania, na trasie przejazdowej z Lotniska Ławica.
Dojazd do Galerii Malta środkami komunikacji miejskiej umożliwiają linie autobusowe 57, 84, 241 (linia nocna) i pięć linii tramwajowych: 1, 4, 6, 7, 17.
W odległości 7 km od Galerii Malta znajduje się wjazd na autostradę A2 (Berlin – Warszawa), a w bezpośrednim sąsiedztwie powstają nowe osiedla mieszkaniowe
i inwestycje biurowe.
Galeria Malta jest największą inwestycją w sektorze centrów handlowo-rozrywkowych prowadzoną w Polsce przez hiszpańskiego inwestora i dewelopera – firmę NEINVER. Jest to jednocześnie największe centrum handlowo – rozrywkowe powstające w zachodniej części kraju.
Obiekt usytuowany jest na ośmiohektarowej działce położonej na brzegu Jeziora Maltańskiego, 5 minut jazdy samochodem od centrum Poznania. Galeria jest otoczona rekreacyjnymi terenami poznańskiej Malty, na które składa się 50 hektarów parków, łąk i lasów oraz liczne atrakcje popularne wśród mieszkańców Poznania i turystów, m.in.: ogród zoologiczny, letni tor saneczkowy, czy Kolejka Parkowa Maltanka.
Bryła Galerii Malta została zaprojektowana tak, by idealnie komponować się i integrować
z naturalnym, zielonym otoczeniem. Rozłożysty budynek, dzięki lekkiej, przezroczystej strukturze, wykonanej ze szkła i stali, będzie w pełni harmonizował z okoliczną przyrodą. Podświetlona fasada, pokryta grafiką nawiązującą do wybranych atrakcji Malty będzie doskonale widoczna nocą, nawet z dużych odległości. Bezpośrednim połączeniem Galerii Malta z Bulwarem Nadmaltańskim będzie kładka dla pieszych i rowerzystów o długości 160 m, przechodząca nad ulicą Abpa Baraniaka.
Powierzchnia całkowita Galerii Malta wyniesie 162.000 mkw., z czego 54.000 mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która pomieści 170 lokali: sklepów, punktów usługowych, wielosalowe kino Multikino i klub fitness. Wśród sklepów Galerii Malta, będzie wiele rynkowych premier: pierwszy w Polsce sklep avanti czy pierwsze w Wielkopolsce salony popularnych hiszpańskich marek modowych: Bershka, Pull&Bear i Oysho, jak również wielkopowierzchniowy sklep legendarnej brytyjskiej sieci Marks&Spencer.
Na drugim poziomie Galerii Malta powstanie strefa gastronomiczna – oświetlony naturalnym światłem hall, którego gigantyczne okno - mierzące 850 mkw. - będzie wychodziło wprost na Jezioro Maltańskie.
Dla wygody odwiedzających Galerię Malta powstanie siedmiopoziomowy parking dla 1.800 samochodów, z bezpośrednim dostępem do wnętrz galerii.
Budowa Galerii Malta rozpoczęła się w styczniu 2007 r., a otwarcie zaplanowano na marzec 2009 r.
Więcej aktualnych informacji na stronie: www.galeriamalta.pl.
NEINVER jest jedną z czołowych firm działających na europejskim rynku nieruchomości z 100 proc. kapitału hiszpańskiego. Posiada 40 lat doświadczenia na rynku macierzystym i międzynarodowym.
NEINVER koncentruje swoją aktywność na inwestowaniu, zarządzaniu i realizowaniu projektów w różnorodnych sektorach rynku nieruchomości.
Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncept centrum outlet na rynki: hiszpański i polski. Obecnie firma jest liderem w zarządzaniu centrami outlet w Hiszpanii i zajmuje trzecią pozycję na liście największych firm zarządzających powierzchnią centrów outlet w Europie.
NEINVER zarządza „IRUS European Retail Property Fund”, który jest jednym z największych prywatnych paneuropejskich funduszy nieruchomości zarządzanym przez hiszpańską firmę.
Firma NEINVER rozpoczęła intensywną ekspansję międzynarodową, wprowadzając na rynki europejskie koncepty ze wszystkich obszarów swojej działalności, dostarczając swoim klientom we wszystkich krajach, w których prowadzi działalność zintegrowane usługi i globalne rozwiązania na rynku nieruchomości. Aktualnie firma NEINVER działa w Hiszpanii, Włoszech, Polsce, Portugalii i Niemczech.
NEINVER działa na polskim rynku nieruchomości od 2000 roku. Firma wprowadziła na rynek polski koncepcję centrum outlet otwierając w 2002 roku pierwsze tego typu centrum handlowe w Polsce – FACTORY i obecnie jest liderem tego rynku w Polsce. Firma NEINVER wprowadziła także nowy format handlowy FUTURA PARK, będący połączeniem centrum outlet z parkiem handlowym. NEINVER jest liderem w segmencie centrów outlet w Polsce. Główną inwestycją prowadzoną obecnie przez firmę jest poznańska Galeria Malta - największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce.
Więcej informacji o firmie na stronie: www.neinver.com.