Klienci ponownie wybrali Echo
Echo Investment została potrójnym laureatem Plebiscytu Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań podczas XXII edycji największych w Polsce Targów Mieszkaniowych NOWY DOM NOWE MIESZKANIE, które odbyły się na warszawskim Torwarze w dniach 6 i 7 września 2007.
Firma dostała pierwszą nagrodę za „JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA”, znalazła się również w czołówce kategorii „RZETELNOŚĆ” i „ATRAKCYJNOŚĆ OFERTY”.
Zwycięzcy jubileuszowej, V edycji Plebiscytu Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań zostali wyłonieni na podstawie badania opinii klientów zleconego przez MURATOR EXPO – organizatora targów i przeprowadzonego przez Instytut GfK Polonia. Wg organizatora „Otrzymane w Plebiscycie Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań wyniki są cennym źródłem informacji o zmianach, zachodzących w ostatnich latach na warszawskim rynku mieszkaniowym, w relacjach Klient – Deweloper. Pozwoliły także wyłonić tegorocznych liderów w gronie deweloperów i spółdzielni mieszkaniowych w trzech kategoriach: rzetelność, jakość obsługi klienta i atrakcyjność oferty.”
Nagrody przyznane podczas XXII Targów Mieszkaniowych NOWY DOM NOWE MIESZKANIE to kolejne wyróżnienia konsumenckie dla Echo Investment. W poprzednich edycjach konkursu Echo zwyciężyła w kategoriach „JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA” i „Rzetelność”, a zrealizowany przez Echo apartamentowiec MONDRIAN HOUSE został uznany za „NAJPIĘKNIEJSZY BUDYNEK MIESZKALNY”.
Plebiscyt Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań jest badaniem o pięcioletniej już tradycji, określającym poziom satysfakcji klienta, który kupił nowy dom czy mieszkanie na warszawskim rynku pierwotnym. Zdobyta wiedza na temat jakości oferty i usług deweloperskich udostępniana jest kolejnym kupującym domy i mieszkania. Służy także promocji firm, które dbają o jakość oferowanego produktu, a ich współpracę z klientami cechuje uczciwość i rzetelność – niezależnie od koniunktury na rynku nieruchomości mieszkaniowych.
Dotychczas, w związku z kolejnymi edycjami Plebiscytu, realizowano wywiady bezpośrednie (face-to-face) w oparciu o standaryzowany kwestionariusz ankietowy z właścicielami nowych domów i mieszkań z terenu Warszawy.
W tym roku, wszystkie odpowiedzi uzyskane od ankietowanych mieszkańców nowych domów i mieszkań w dotychczasowych czterech edycjach Plebiscytu (2004-2007) zostały połączone w jeden olbrzymi zbiór danych. Próba liczyła 2 821 wywiadów. Wykonano od podstaw nową analizę, z uwzględnieniem tylko tych firm, których inwestycje brały udział we wszystkich dotychczasowych edycjach Plebiscytu. W budynkach oddanych do użytkowania - czas oddania do użytku budynków nie mógł przekraczać trzech lat w momencie wykonywania wywiadu, w budynkach zasiedlonych - czas zasiedlenia lokali również nie mógł przekraczać trzech lat w momencie wykonywania wywiadu.
Targi Nowy DOM, Nowe MIESZKANIE to największa i najpoważniejsza impreza targowa dedykowana szeroko rozumianemu rynkowi nieruchomości, a Murator EXPO to niekwestionowany lider wśród organizatorów targów w Polsce.
Premierowa edycja Targów Nieruchomości Nowy DOM, Nowe MIESZKANIE odbyła się jesienią 2001 roku w Hali Warszawianki, kolejne – już na warszawskim Torwarze. Targi odbywały się dotychczas trzy razy w roku. Targi Nowy DOM, Nowe MIESZKANIE organizowane są pod patronatem najwyższych władz resortowych, prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, uznanych na rynku organizacji i stowarzyszeń branżowych, przy współpracy wiodących ogólnopolskich, regionalnych i branżowych mediów.
ECHO INVESTMENT S.A. to jedna z największych firm inwestycyjno-deweloperskich z polskim kapitałem. Spółka realizuje inwestycje w czterech głównych segmentach rynku nieruchomości: budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych i handlowo-rozrywkowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym.
Od 1996 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Do dzisiaj firma zrealizowała w 28 miastach Polski blisko 80 projektów o łącznej powierzchni ok. 650 tys. mkw.
Plany inwestycyjne spółki na lata 2008-2014 obejmują realizację ok. 50 nowych inwestycji i znaczące zwiększenie nakładów inwestycyjnych. Łączna powierzchnia wynajmowalna i przeznaczona na sprzedaż w planowanych inwestycjach przekracza 1,1 mln mkw.
Cele strategiczne spółki to: aktywny rozwój we wszystkich sektorach dotychczasowej działalności, umocnienie pozycji na polskim rynku nieruchomości i inwestycje w krajach Europy Środkowej i Wschodniej.
www.echo.com.pl