Hewlett Packard wybrał GLOBIS Wrocław
Globe Trade Centre S.A. (GTC) podpisało umowę najmu ze wiodącą globalną firmą w zakresie rozwiązań informatycznych i komputerowych – firmą Hewlett Packard. Koncern rozwija swoją działalność w mieście i wynajmie w tym celu 6 500 mkw. powierzchni biurowej w GLOBIS Wrocław wznoszonym w centrum miasta.
GLOBIS Wrocław powstał na podstawie projektu architektonicznego Studia EL - wrocławskiej pracowni architektonicznej prowadzonej przez Edwarda Lacha. Ta sama pracownia zaprojektowała budynki biurowe drugiej inwestycji GTC we Wrocławiu – Centrum Biurowego Karkonoska, którego budowa rozpocznie się jeszcze w tym roku. Wrocław jest jednym z siedmiu miast działalności GTC w Polsce, obok Warszawy, Krakowa, Poznania, Katowic, Łodzi i Częstochowy. Firma, obecna na polskim rynku od 1994 roku konsekwentnie poszerza portfel swoich europejskich inwestycji w trzech sektorach: handlowo-rozrywkowym, obiektów biurowym i mieszkaniowym. Za swoje dokonania otrzymała ostatnio tytuł Dewelopera Roku 2007 Europy Środkowo-Wschodniej. Globe Trade Centre S.A. (GTC S.A.) jest jednym z czołowych deweloperów w Nowej Europie, realizującym inwestycje w Europie Środkowowschodniej i Południowowschodniej oraz poszukującym możliwości inwestycji w krajach Wspólnoty Niepodległych Państw. GTC jest obecny w Polsce, na Węgrzech, w Czechach, Rumunii, Serbii, Chorwacji, Słowacji, Bułgarii i Ukrainie. Grupa GTC wybudowała nieruchomości o powierzchni 600 000 mkw. netto, a obecnie jest właścicielem zrealizowanych obiektów komercyjnych o powierzchni 236 000 mkw. Posiada również imponujący portfel nowych inwestycji na różnym etapie realizacji, który pozwoli na wybudowanie 1.85 mln mkw. powierzchni komercyjnych i mieszkaniowych. Akcje GTC S.A. wchodzą w skład nie tylko prestiżowego indeksu WIG20, ale należą również do międzynarodowych indeksów MSCI. W styczniu 2006 roku akcje GTC S.A. weszły w skład indeksu GPR 250, skupiającego 250 największych i najbardziej płynnych spółek z sektora nieruchomości na świecie. Tekst dostarczony przez: Advanced Public Relations