Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line

Niedrogo, bezpiecznie i z renomą

dziedzic

Wyniki przeprowadzonego sondażu wskazują, iż dla klientów biur obrotu nieruchomościami liczy się zarówno cena usług pośrednika, gwarancja bezpieczeństwa transakcji, ale także renoma firmy.

Na przełomie października i listopada 2007 r. na stronie internetowej www.polanowscy.pl ukazał się sondaż, który postawił Internautów przed pytaniem: "Na co zwracasz szczególną uwagę dokonując wyboru biura nieruchomości?" W ankiecie wzięło udział ponad pół tysiąca uczestników. Dla co trzeciego Internauty (33%) liczy się przede wszystkim wynagrodzenie pośrednika. Klient szuka nie tylko wykwalifikowanego i doświadczonego pośrednika, ale i doradcy na własną kieszeń, którego wynagrodzenie będzie adekwatne do podjętych czynności pośrednictwa. Minimalnie mniej, bo 32% ankietowanych, wybrało bezpieczeństwo transakcji jako kwestię nadrzędną. Dokonując kapitałochłonnych operacji na rynku mieszkaniowym, jego uczestnicy żądają od pośredników zapewnienia 100% bezpieczeństwa. Nikt nie chce kupować nieruchomości z wadą prawną, ani tym bardziej inwestować w dom, którego koszty remontu zbyt silnie nadszarpną budżet. Pośrednik ma być doradcą, który wskaże odpowiednie rozwiązania i spośród wielu dostępnych wariantów zaproponuje najkorzystniejszy dla klienta. Trzecie miejsce (29%) w sondażu znajduje się renoma firmy. Klienci poszukują biur nieruchomości o wypracowanej pozycji na rynku. Potwierdzeniem tej tezy są publikowane badania ankietowe znajomości biur nieruchomości, gdzie czołowe pozycje zajmują firmy o długoletniej tradycji. Prestiż firmy jest postrzegany jako gwarancja dobrej jakości i bezpieczeństwa. Pracownik renomowanej firmy zdaje się bardziej wzbudzać zaufanie, co wcale nie umniejsza wartości nowych biur, które w trosce o rozwój oferują także profesjonalny poziom obsługi. Zakres usług biura, w porównaniu z poprzednimi zagadnieniami, osiągnął zaskakująco niski wynik w ankiecie (6%). Poszukującego usług pośrednictwa klienta przeważnie nie interesują usługi towarzyszące, a przynajmniej nie stanowi to o wyborze konkretnego pośrednika. Z pewnością ma na to wpływ m.in. szeroko rozwinięta sieć pośrednictwa kredytowego. Tekst dostarczony przez:

dziedzic

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright by buduj.com.pl © 2006 - 2025

Developed by Brodex | projekt graficzny: Marcin Gleń
serwery tani hosting w aBajt