Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line
Serwis www.buduj.com.pl powstał we wrześniu 2006 roku. Od początku swojego istnienia strona służy wszystkim osobom budującym bądź remontującym dom lub mieszkanie.
Wyniki przeprowadzonego sondażu wskazują, iż dla klientów biur obrotu nieruchomościami liczy się zarówno cena usług pośrednika, gwarancja bezpieczeństwa transakcji, ale także renoma firmy.
Na przełomie października i listopada 2007 r. na stronie internetowej www.polanowscy.pl ukazał się sondaż, który postawił Internautów przed pytaniem: "Na co zwracasz szczególną uwagę dokonując wyboru biura nieruchomości?" W ankiecie wzięło udział ponad pół tysiąca uczestników.
Dla co trzeciego Internauty (33%) liczy się przede wszystkim wynagrodzenie pośrednika. Klient szuka nie tylko wykwalifikowanego i doświadczonego pośrednika, ale i doradcy na własną kieszeń, którego wynagrodzenie będzie adekwatne do podjętych czynności pośrednictwa.
Minimalnie mniej, bo 32% ankietowanych, wybrało bezpieczeństwo transakcji jako kwestię nadrzędną. Dokonując kapitałochłonnych operacji na rynku mieszkaniowym, jego uczestnicy żądają od pośredników zapewnienia 100% bezpieczeństwa. Nikt nie chce kupować nieruchomości z wadą prawną, ani tym bardziej inwestować w dom, którego koszty remontu zbyt silnie nadszarpną budżet. Pośrednik ma być doradcą, który wskaże odpowiednie rozwiązania i spośród wielu dostępnych wariantów zaproponuje najkorzystniejszy dla klienta.
Trzecie miejsce (29%) w sondażu znajduje się renoma firmy. Klienci poszukują biur nieruchomości o wypracowanej pozycji na rynku. Potwierdzeniem tej tezy są publikowane badania ankietowe znajomości biur nieruchomości, gdzie czołowe pozycje zajmują firmy o długoletniej tradycji. Prestiż firmy jest postrzegany jako gwarancja dobrej jakości i bezpieczeństwa. Pracownik renomowanej firmy zdaje się bardziej wzbudzać zaufanie, co wcale nie umniejsza wartości nowych biur, które w trosce o rozwój oferują także profesjonalny poziom obsługi.
Zakres usług biura, w porównaniu z poprzednimi zagadnieniami, osiągnął zaskakująco niski wynik w ankiecie (6%). Poszukującego usług pośrednictwa klienta przeważnie nie interesują usługi towarzyszące, a przynajmniej nie stanowi to o wyborze konkretnego pośrednika. Z pewnością ma na to wpływ m.in. szeroko rozwinięta sieć pośrednictwa kredytowego.
Tekst dostarczony przez: