Libet SA umacnia pozycję w segmencie premium
Libet SA, czołowy producent kostki brukowej, będący częścią międzynarodowego koncernu Tarmac, rozszerzył swoją ofertę o kolejny brand handlowy: Libet Impressio. Marką tą sygnowane będą płyty wet-cast, które dzięki specjalnej technologii produkcji doskonale odwzorowują strukturę i fakturę kamienia naturalnego, zapewniając przy tym wysokie walory użytkowe.To inspirujące połączenie piękna naturalnego kamienia z łatwością eksploatacji i konserwacji.
Libet Impressio jest, obok marek Libet Decco (kostki szlachetne)
i Libet Patio (kamień naturalny), trzecią marką firmy pozycjonowaną w segmencie premium. Nowy brand (podobnie jak dwa wcześniejsze) opracowany został przez Agencję Reklamową Anny Turkiewicz, która przygotowała także kampanię reklamową wszystkich trzech marek z oferty Libet SA.
Rozpoczęta niedawno kampania ma charakter wizerunkowy i stanowi rozwinięcie ubiegłorocznej kampanii launchowej marki Libet Decco, której nowatorskie podejście do prezentacji produktu przełamało branżowy schemat komunikacji. Graficzny leitmotiv zeszłorocznej kampanii (trzy kostki z uśmiechem) został bardzo pozytywnie odebrany przez otoczenie rynkowe i zyskał rangę rozpoznawalnego symbolu marki. Aktualna kreacja utrzymana jest w podobnej konwencji.
Tak jak przed rokiem, pierwszoplanową rolę gra w niej sam produkt. Istota koncepcji opiera się na przedstawianiu kostki w sposób niebanalny i podkreślaniu przez to wyjątkowości produktu. Głównym celem komunikacyjnym jest zbudowanie postrzegania firmy Libet jako lidera estetyki, a trzech brandów produktowych jako komplementarnej oferty, dającej wymagającym konsumentom szerokie możliwości aranżacyjne.
Kampania ATL została zaplanowana w dwóch falach: wiosennej
i jesiennej. Wykorzystywane obecnie kanały komunikacji obejmują przede wszystkim magazyny typu home & garden oraz tytuły budowlane, architektoniczne i hobbystyczne. W dalszej części kampanii planowane jest jej poszerzenie o inne klasy mediów. Równolegle z medialną kampanią reklamową realizowane są również działania z zakresu BTL .
źródło: Libet S.A.