"Shop In Shop" firmy Stanley na targach BUDMA 2009
Podczas tegorocznych targów BUDMA oprócz najnowszych produktów, Stanley zaprezentował nowy sposób ekspozycji narzędzi linii FatMax i FatMax XL – „Shop In Shop”. Dzięki takiemu rozwiązaniu odwiedzający stoisko Stanley mogli poczuć się jak w prawdziwym warsztacie.
W dniach 20-23 stycznia 2009 r. w Poznaniu odbyły się wiodące w tej części Europy Międzynarodowe Targi Budownictwa BUDMA. Spośród 1200 wystawców z branży budowlanej swoją ofertę przedstawił również Stanley, producent wysokiej jakości narzędzi ręcznych. W tym roku odwiedzający stoisko firmy mieli okazję zapoznać się z najnowszą ofertą produktową marki. Stanley wystawił szereg nowości, począwszy od miarek, ostrzy, noży, pił, a kończąc na urządzeniach optycznych i laserowych.
Na targach BUDMA Stanley przedstawił również swoją ekspozycję „Shop In Shop”, która już teraz funkcjonuje w sklepach detalicznych. Cała konstrukcja składa się ze ściany frontowej oraz dwóch ścianek bocznych, na których prezentowane są odpowiednio pogrupowane narzędzia ze sztandarowych linii FatMax i FatMax XL. Podział produktów na poszczególne kategorie zapewnia estetyczny wygląd ekspozycji oraz łatwiejsze znalezienie interesującego narzędzia. Dzięki trójściennej konstrukcji oraz użytym do jej budowy metalowym materiałom osoba stojąca przed ekspozycją ma wrażenie przebywania w prawdziwym warsztacie. W centralnym punkcie „Shop In Shop” znajduje się ekran LCD, na którym prezentowane są filmy szkoleniowe, zaś pod wyświetlaczem zamieszczono półkę z pełnym katalogiem narzędzi Stanley.
Podobnie jak w poprzednich latach na odwiedzających stoisko Stanley czekały dodatkowe atrakcje – konkursy polegające na zmierzeniu wskazanej odległości „na oko” lub wbijaniu gwoździ jak najmniejszą liczbą uderzeń. Konkurencje budziły duże zainteresowanie
i emocje nawet wśród poważnych kontrahentów, dlatego ochotników do zabawy nie brakowało. Na najlepszych uczestników czekały nagrody – narzędzia i firmowe gadżety Stanley. Przez cztery dni trwania targów BUDMA specjaliści i handlowcy Stanley udzielali fachowych porad na temat oferty firmy. Goście odwiedzający stoisko mogli również wypróbować interesujące ich narzędzia i urządzenia.
Informacje o firmie Stanley
Stanley (The Stanley Works, Inc.) to światowy lider technologiczny w dziedzinie produkcji narzędzi ręcznych. Firma powstała ponad 160 lat temu (1843 r.) w Stanach Zjednoczonych. Od około 1920 roku marka STANLEY jest znana na wszystkich kontynentach i należy dziś do najbardziej popularnych znaków firmowych świata. Od ponad 36 lat The Stanley Works jest notowany na giełdzie w Nowym Jorku.
W wyniku ciągłego rozszerzania i różnicowania asortymentu, The Stanley Works posiada w swojej ofercie już kilkadziesiąt tysięcy produktów. W 2006 r. pozycja rynkowa Stanley’a na świecie została dodatkowo wzmocniona przez przejęcie firmy Facom – dostawcę wysokiej jakości narzędzi dla przemysłu. W wyniku tego połączenia powstała największa grupa narzędziowa na świecie, oferująca produkty dla bardzo zróżnicowanych grup konsumentów. Produkty marki Stanley adresowane są do specjalistów z sektora budowlanego i majsterkowiczów, zaś Facom do profesjonalistów sektora przemysłowego i motoryzacyjnego.
W Polsce firma Stanley jest reprezentowana przez Stanley Sales and Marketing Poland. Pierwsze przedstawicielstwo handlowe firmy Stanley w Polsce rozpoczęło swoją działalność 15 lat temu. Od 1992 roku we Wrocławiu działa natomiast fabryka Stanley Fastening Systems Poland, produkująca elementy złączne dla Stanley Bostitch. Obecnie fabryka Stanley Fastening Systems Poland sp. z o.o. zatrudnia około 300 pracowników i produkuje ponad 15 miliardów gwoździ rocznie. Jest to największa tego typu fabryka firmy Stanley na świecie.
Artykuł dodał: Kamil Bielicki