NIEDOŚCIGNIONA W SWOJEJ KLASIE - LAMPA LUCY
Każda znana na rynku firma powinna mieć swoje nieformalne logo, na pierwszy rzut oka rozpoznawalny produkt - ikonę - natychmiast, bez wątpliwości i nierozłącznie kojarzący się z marką.
Dla koncernu Coca-Cola jest to na przykład ponadczasowy i niezmienny kształt szklanej butelki tego napoju, dla sieci McDonald’s – kształt kartonowego pojemniczka na frytki.
Modernizując swoje wyroby a zawsze wprowadzając nowe Nice zmienia też kształt lub co najmniej szatę kolorystyczną poszczególnych produktów. Lampa ostrzegawcza LUCY zwycięsko oparła się zakusom dizajnerów i trwa w niezmienionej formie i barwie od początku istnienia firmy. Jej przepiękny, miękki, płynny, ponadczasowy kształt – rysowany łagodną elipsą, i to we wszystkich trzech przekrojach – tworzy niedościgły wzorzec – kanon dla innych projektantów i producentów.
LUCY – widoczna na ogrodzeniach posesji w całej Polsce, jest znakomitą reklamą automatyki Nice, która obsługuje większość bram wjazdowych, garażowych i przemysłowych w naszym kraju.