Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line
Serwis www.buduj.com.pl powstał we wrześniu 2006 roku. Od początku swojego istnienia strona służy wszystkim osobom budującym bądź remontującym dom lub mieszkanie.
Candy wprowadziło na polski rynek pralkę GO 1292 D. Cechuje się ona rekordową ładownością – za jednym razem uprać w niej można aż 9 kg ubrań, co stanowi najlepszy wynik w kategorii pralek o standardowych wymiarach. Zaletą GO 1292 D jest także niskie zużycie energii. Cecha ta od dawna jest już wyróżnikiem firmy Candy i produkowanych przez nią urządzeń.
Nowa, ładowana od frontu pralka Candy stworzona została z myślą o licznych rodzinach i osobach piorących duże ilości odzieży lub o dużych gabarytach, takich jak koce czy kołdry. Jej wyjątkowa pojemność pozwoli uniknąć robienia kilku prań pod rząd, co znacznie upraszcza ten element prac domowych. Przy dużej wydajności GO 1292 D cechuje się także małymi wymiarami, które sprawią, że możemy znaleźć dla niej miejsce w większości łazienek. Najnowsza pralka Candy ma tylko 85 cm wysokości, 60 cm szerokości i tyle samo głębokości, co jest jej ważnym atutem. Niewątpliwą zaletą tego urządzenia jest także klasa energetyczna A+, która gwarantuje niskie zużycie prądu. Na zmniejszenie rachunków za prąd ma także wpływ duża pojemność pralki. Dzięki niej ograniczyć można ilość prań i wyprać jednorazowo nawet 9 kg prania, co przekłada się na oszczędności energii elektrycznej.
Jeżeli zaś na co dzień nie pierzemy tak dużej ilości ubrań, w oszczędności wody i prądu pomoże nam system Kg Detector. Dzięki niemu wyprać można także mniejsze załadunki ubrań bez zbędnych kosztów. Urządzenie samo zważy załadunek i oceni, ile czasu i wody potrzebuje na jego upranie. Inaczej zachowa się, gdy umieścimy w niej 3 kg ubrań, a inaczej, gdy 9 kg. W przypadku 3 kg ubrań, pobierze tylko tyle wody, ile będzie potrzebne do efektywnego prania takiej ilości załadunku. Dzięki temu ekologicznemu rozwiązaniu nie jesteśmy narażeni na dodatkowe koszty wynikające z niepotrzebnego zużycia wody i prądu.
GO 1292 D cechuje się wieloma praktycznymi programami, które okażą się pomocne przy czyszczeniu różnych rodzajów odzieży. Wśród nich warto wskazać pranie delikatne, stanowiące idealne rozwiązanie przy czyszczeniu bielizny, koronek i innych wrażliwych tkanin. Oprócz tego do dyspozycji użytkowników pozostają także programy prania wełny, bawełny, syntetyków i prania ręcznego. Dla osób piorących często ubrania o niskim stopniu zabrudzenia, np. sportowców czyszczących ubrania po treningu, stworzono specjalny program prania szybkiego, trwający tylko 32 minuty.
Spośród innych zastosowanych rozwiązań szczególnie atrakcyjna jest technologia „Łatwe prasowanie”. Dzięki niej ubrania, które wyjmowane są z pralki, nie są pogniecione, a ich późniejsze prasowanie staje się zadaniem znacznie łatwiejszym i absorbującym mniej czasu. Cichą pracę urządzenia zapewnia natomiast zbiornik typu Silitech. Dzięki niemu emitowany podczas prania hałas redukowany jest aż o 25%, co przyczynia się do znacznego zwiększenia komfortu użytkowania pralki Candy.
Sugerowana cena producenta pralki GO 1292 D wynosi 2100 PLN.
Z pełną ofertą Candy można zapoznać się na stronie pierwszego w Polsce autoryzowanego przez Candy Polska sklepu internetowego Hoody.pl oraz na www.candy.pl.
* * *
Grupa Candy, spółka prywatna (należąca w 100% do rodziny Fumagalli), jest jednym z europejskich liderów w sektorze dużych urządzeń gospodarstwa domowego do zabudowy i wolnostojących, takich jak pralki, zmywarki do naczyń, suszarki, lodówki, zamrażarki, kuchnie i piekarniki. Działa pod dwiema markami międzynarodowymi: Candy i Hoover oraz markami krajowymi: Iberna, Otsein, Rosières, Vyatka, Zerowatt. Hoover jest europejskim liderem we floorcare (pielęgnacja podłóg). W 2006 roku produkcja firmy sięgnęła 6,7 mln sztuk (+10,5%). Obroty w 2006 roku wyniosły ponad 1 mld €, co stanowiło wzrost o 3,5% w stosunku do roku wcześniejszego. Inwestycje na badania i rozwój sięgnęły 37 mln €. Liczba pracowników na koniec roku 2006 wynosiła 7.059 osób zatrudnionych w 10 zakładach produkcyjnych, 27 spółkach zależnych w Europie
i w centralnej siedzibie w Brugherio (Mediolan).