Piękne wnętrza łazienek i pomieszczeń wellness w Internecie
Naprawdę piękne wnętrza można stworzyć tylko przy pomocy najwyższej jakości produktów – to główny przekaz nowej witryny firmowej Wedi Polska, producenta specjalistycznych materiałów budowlanych do aranżacji i wykańczania łazienek oraz pomieszczeń wellness.
Jak stworzyć piękne wnętrze, które może stać się ostoją dla ciała, zmysłów i źródłem dobrego samopoczucia? Według Wedi wystarczy głowa pełna pomysłów, a także najwyższej jakości produkt Wedi. W świecie Wedi nie ogranicza nas bowiem przestrzeń i kształt. Jedyną granicę wyznacza wyobraźnia. Taką obietnicę zdają się przekazywać wszystkie treści zamieszczone na nowej witrynie firmy - www.wedi.pl.
Witryna Wedi przyciąga uwagę bardzo atrakcyjną szatą graficzną, która została bogato ilustrowana zdjęciami niebanalnych aranżacji łazienek i pomieszczeń wellness. Wszystkie zaprezentowane wnętrza powstały dzięki użyciu materiałów Wedi. Na nowej stronie można także znaleźć szczegółową dokumentację techniczną dotyczącą poszczególnych produktów Wedi. Z kolei w dziale „Dla Wykonawców” zainteresowani mogą zapoznać się z praktycznymi, szczegółowo opisanymi propozycjami rozwiązań.
W nowym serwisie Wedi został również rozbudowany dział „Aktualności”. Prezentuje on najważniejsze wiadomości dotyczące działalności firmy. Dodatkowo można w nim znaleźć bogato ilustrowaną listę referencyjną, która pokazuje prestiżowe obiekty SPA zrealizowane przez Wedi. Istotnym elementem nowego serwisu jest też moduł „Zapytaj Eksperta”, dzięki któremu wszyscy zainteresowani mogą skontaktować się ze specjalistami Wedi, zadać pytania i uzyskać fachowe doradztwo i pomoc. W ramach realizacji programu „Ekspert Wedi” prowadzone będą również działania na forach i listach dyskusyjnych, które są adresowane do osób zainteresowanych tematyką projektowania wnętrz – w tym w szczególności łazienek oraz pomieszczeń wellness.
Odświeżenie witryny Wedi wynikało z dążenia do atrakcyjniejszego i bardziej przemyślanego prezentowania oferty wedi oraz informacji związanych z działalnością firmy. Jednocześnie nowy firmowy serwis jest kluczowym elementem nowej strategii komunikacyjnej Wedi, której realizację rozpoczęto w 2008 roku. Wedle jej założeń to Internet staje się głównym medium, w oparciu o które budowany będzie wizerunek Wedi oraz oferowanych przez tą firmę produktów i rozwiązań. Opracowanie koncepcji nowej strony i jej zrealizowanie to dzieło agencji PR Solutions, która odpowiada także za prowadzenie pozostałych programów i działań public relations w Internecie dla Wedi Polska. Wedi Polska to producent specjalistycznych materiałów budowlanych do aranżacji i wykańczania łazienek, pomieszczeń wellness oraz obiektów SPA. Jest częścią Wedi GmbH z siedzibą w Emsdetten w Niemczech, która posiada swoje oddziały w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. Podstawowym produktem Wedi jest wodoodporna płyta budowlana, która dzięki swoim właściwościom i prostej obróbce umożliwia swobodne kształtowanie wszelkich pomieszczeń o podwyższonej wilgotności. Na bazie płyty Wedi oferowane są nieszablonowe rozwiązania natrysków, wanny oraz elementy montażowe dla łaźni parowych i pomieszczeń odnowy biologicznej. Wedi Polska jest również cenionym wykonawcą prestiżowych obiektów SPA w hotelach i basenach (m.in. Aquapark w Zakopanem, Rezydencja Prezydenta RP w Wiśle) oraz systemów kabin sanitarnych w budynkach użyteczności publicznej.
Tekst Dostarczony Przez: