Polacy dumni z OKNOPLAST-Kraków
OKNOPLAST-Kraków znalazł się w gronie marek z branży budowlanej, które Polacy poleciliby za granicą – to wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego przez TNS OBOP. Jego celem było sprawdzenie,
z których rodzimych firm Polacy są najbardziej dumni.
Pomysłodawcą badania, prowadzonego w ramach kampanii społecznej pt. „Bądźmy dumni z polskich produktów,” są Fundacja Dajesz Pracę PL i agencja reklamowa DEMO Effective Launching. W ten sposób chcą one promować i rozwijać polskie produkty, a także umacniać ich pozycję na rynku polskim. Działania w ramach programu mają również na celu zmianę mentalności Polaków. Często polski produkt postrzegany jest jako gorszy od wyrobu zagranicznego. Działania na rzecz promowania polskich dóbr wśród krajowych konsumentów mają się przyczynić do stymulowania wewnętrznego popytu na produkty krajowe.
OKNOPLAST-Kraków znalazł się na ósmej pozycji w rankingu marek branży budowlanej, otrzymując tym samym tytuł Wizytówki Polskiego Produktu 2009. Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się tak wysoko w rankingu. Potwierdza to, że nasze produkty są doceniane przez klientów podczas ich codziennego użytkowania. Dzięki ciągłej obserwacji trendów w branży i analizowaniu oczekiwań klientów, realizujemy zamówienia dostosowane do indywidualnych potrzeb odbiorców zarówno polskich, jak i europejskich. Najwyższa jakość naszych produktów, niecodzienna stylistyka, szeroka paleta kolorów profili okiennych oraz nieustanne innowacje, to elementy, które odróżniają nas od innych producentów stolarki otworowej – powiedział Grzegorz Filipek z OKNOPLAST-Kraków.
OKNOPLAST-Kraków jest prężnie rozwijającym się przedsiębiorstwem, które działa na rynku od
15 lat. Specjalizuje się w produkcji okien z PVC i aluminium oraz drzwi zewnętrznych. Najbardziej rozpoznawalnym produktem firmy jest okno PLATINIUM, którego sprzedaż w ofercie firmy wynosi ok. 30%.