Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line

Kolorowe trendy i inspiracje w kolekcji farb Śnieżki

Powrót do Natury, Wspomnienia z Wakacji, Tętniące Życiem Miasto oraz Barwne i Energetyczne lata XX wieku - to najnowsze inspiracje przedstawione przez producenta farb FFiL Śnieżka SA. Te nowe trendy na sezon 2009-2010 zostały opracowane przez Zespół Designerów Koloru oraz ekspertów wzornictwa i psychologii koloru. Szeroki wachlarz barw Systemu kolorowania Śnieżka KOLOR umożliwi tworzenie własnych kompozycji kolorystycznych w wybranym klimacie. 

Trend „Powrót do Natury”

Trend „Powrót do natury” wiąże się z ciepłem i bezpieczeństwem jakie daje domowe ognisko, a wnętrze urządzone w tym stylu pełne jest rodzinnej atmosfery. Inspiracją jest tu natura i wszystko to, co z nią związane. Dominują barwy Matki Ziemi, czyli ochry, sepie, beże i oranże. Uzupełnieniem są wysmakowane brązy. Wnętrza wypełniają meble wykonane z drewna i otulone naturalnymi tkaninami, takimi jak len i bawełna.
 
   Trend „Wspomnienia z Podróży” to wnętrza będące wielokulturową mieszanką. Podczas podróży docieramy do dalekich miejsc, mamy okazję zobaczyć i zachwycić się tamtejszymi kolorami oraz motywami i te doznania przenieść do swojego wnętrza. Paleta kolorów zawiera w sobie róż japońskiej wiśni oraz turkus oceanów. Dopełnieniem wnętrza są kolorowe figurki, etniczne maski i bambusowe żaluzje. Całość uzupełniają dodatki wykonane z egzotycznego drewna, mosiądzu, czy masy perłowej. Elementy w połączeniu z kolekcją kolorów tworzą niepowtarzalny efekt, jakim jest wnętrze podróżnika.
 
Trend „Design Miasta”
Inspiracją tego trendu jest wielkomiejski styl życia. Wnętrza są tu minimalistyczne, uporządkowane i bardzo designerskie. Ważne jest oświetlenie, które podkreśla charakter wnętrza. Meble są funkcjonalne, mają proste formy, wykonane najczęściej z chromu, metalu lub inoxu. Rzadko znajdujemy tu tkaniny, ewentualnie pojawia się prosty dywan pasujący do całości. W tym trendzie liczy się struktura i faktura, dominuje tu szkło w różnych połączeniach. Kolor jest nieco skromniejszy, króluje elegancka czerń i szarości. Trend „Design Miasta” to mieszanka surowców w uporządkowanym świecie perfekcjonisty.
 
 Trend „Kolor Design”
Barwny dekoracyjny trend przypominający najwspanialsze lata XX wieku oraz jego wzornictwo. To koncepcja wnętrz, w której kolor odgrywa bardzo ważną rolę, kształtuje i organizuje przestrzeń. Jest to trend oparty na kontraście wielu barw: czerwieni z zielenią, fioletu z żółcią i pomarańczu z błękitem. Barwy łączą się tutaj z wnętrzem i jego architekturą, tworząc niepowtarzalny design. Pomieszczenia emanują nowoczesnością. Materiały inspirowane są sztuką współczesną, ale również nauką i technologią. Występują tu takie surowce jak plastik, metal oraz różne tworzywa, które znakomicie przyjmują kolor, nadając mu nowe znaczenie. Elementem dopełniającym całość jest piękne czyste światło, które podkreśla wyjątkowy koloryt tego trendu.
O firmie:
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., z siedzibą w Lubzinie (woj. podkarpackie), powstała w roku 1984 roku, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 1998 roku. Spółka jest jednym z liderów rynku farb i lakierów w Polsce. Od początku istnienia firmy systematycznie wzrasta wartość jej sprzedaży. W 2008 roku przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej wyniosły 522 mln zł, co oznacza dynamikę rzędu 110,1% w porównaniu z rokiem wcześniejszym, natomiast zysk netto wyniósł 36,7 mln zł.
 
Spółka systematycznie wzmacnia swoją pozycję na rynkach Europy Środkowo-wschodniej, szczególnie na Ukrainie i Białorusi, gdzie posiada własne zakłady produkcyjne. W 2008 roku produkcja na Ukrainie wzrosła o 32%, na Białorusi odnotowano wzrost produkcji o 42%. Ponadto produkty Śnieżki obecne są na rynkach: rumuńskim, rosyjskim, litewskim, mołdawskim, kazachskim i słowackim.
Zgodnie z przyjętymi założeniami, znaczna część zysku przeznaczana jest na inwestycje, m.in. budowę fabryki w Rumunii, gdzie od 2006 roku działa spółka zależna pod nazwą ŚNIEŻKA ROMANIA S.R.L. Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. jest ceniona zarówno przez partnerów handlowych, jak i konsumentów.
 
W lipcu br. roku marka Śnieżka - już po raz piąty - zdobyła Złote Godło „Laur Konsumenta” w kategorii „Farby” i – dodatkowo - tytuł „Odkrycie Roku” dla marki MAGNAT. Śnieżka została także uhonorowana tytułami „Perły Polskiej Gospodarki 2008”, „Filara Polskiej Gospodarki 2008”, a w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Śnieżka trafiła na 16 miejsce w kategorii „Pozostałe produkty niespożywcze”, odnotowując wzrost wartości marki o 9%. W tym roku Śnieżka już po raz czwarty trafiła do grona marek, które cieszą się najlepszą opinią wśród społeczeństwa i środowiska biznesowego i została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji w kategorii Dom i Biuro.
 
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. angażuje się w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi fundację „Twoja szansa” (www.twojaszansa.sniezka.pl) i realizuje programy społeczne, takie jak „Dziecięcy świat w kolorach”, w ramach którego w dziecięcych klinikach i szpitalach powstają „bajkowe” ścienne dekoracje. Inną inicjatywą spółki jest program „Kolorowe Boiska, czyli… szkolna pierwsza liga”, którego celem jest popularyzowanie wśród uczniów – poprzez konkurs plastyczny - idei sportowych.
Więcej o Firmie pod adresem: www.sniezka.com.
 

Artykuł dodał: Kamil Bielicki

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright by buduj.com.pl © 2006 - 2024

Developed by Brodex | projekt graficzny: Marcin Gleń
serwery tani hosting w aBajt