KUCHNIA I ŁAZIENKA NA PIERWSZYM PLANIE Nowości w systemie kolorowania Śnieżka KOLOR
Kuchnia i łazienka – oba te pomieszczenia mają dla naszego życia „domowego” ogromne znaczenie. Kuchnia to pole eksperymentów kulinarnych, serce domu, miejsce spotkań i rodzinnych rozmów „przy stole”.
Łazienka zaś niczym zacisze, w którym chronimy się, relaksujemy, odreagowujemy trudy minionego dnia. Przez wzgląd na role, jakie kuchnia i łazienka pełnią w życiu domowników, warto zadbać, aby te pomieszczenia emanowały przyjaznymi, miłymi kolorami. Jednocześnie trzeba pamiętać o zabezpieczeniu w nich ścian przez wilgocią oraz rozwojem pleśni i grzybów. Dzięki temu odnowione ściany będą nam dłużej służyć swoim pięknem.
System kolorowania Śnieżka Kolor został wzbogacony o bazę emulsji Kuchnia-Łazienka. Dzięki temu możemy z łatwością zabezpieczyć ściany naszych kuchni i łazienek przed niepożądanymi czynnikami, jednocześnie dekorując je zgodnie z indywidualnymi upodobaniami kolorystycznymi. Baza KUCHNIA-ŁAZIENKA, to emulsja z dodatkiem silikonu. Charakteryzująca się zwiększoną odpornością na wilgoć, znakomicie sprawdza się w zagrożonych pleśnią i grzybami kuchniach oraz łazienkach. Poza tym, jest odporna na szorowanie i wydajna (do 9 m2/l przy jednokrotnym malowaniu). Baza dostępna jest w opakowaniach 1- i 3-litrowych, w trzech wariantach: biała, średnia oraz transparentna.
Emulsję bazową Śnieżka KUCHNIA-ŁAZIENKA możemy zabarwić na jeden ze 100 kolorów dostępnych w palecie kuchnia-łazienka. Tak szeroki wachlarz zapewnia nieograniczone możliwości kreowania wystroju wnętrza. Wybrany kolor powstaje w specjalnej maszynie. Producent - FFiL Śnieżka SA– zapewnia całkowitą powtarzalność wybranego koloru. Jest to możliwe dzięki wysokiej jakości farb bazowych i kolorantów oraz niezwykłej dokładności w dozowaniu tych składników.
O firmie:
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., z siedzibą w Lubzinie (woj. podkarpackie), powstała w roku 1984 roku, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 1998 roku. Spółka jest jednym z liderów rynku farb i lakierów w Polsce. Od początku istnienia firmy systematycznie wzrasta wartość jej sprzedaży. W 2008 roku przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej wyniosły 522 mln zł, co oznacza dynamikę rzędu 110,1% w porównaniu z rokiem wcześniejszym, natomiast zysk netto wyniósł 36,7 mln zł.
Spółka systematycznie wzmacnia swoją pozycję na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, szczególnie na Ukrainie i Białorusi, gdzie posiada własne zakłady produkcyjne. W 2008 roku produkcja na Ukrainie wzrosła o 32%, na Białorusi odnotowano wzrost produkcji o 42%. Ponadto produkty Śnieżki obecne są na rynkach: rumuńskim, rosyjskim, litewskim, mołdawskim, kazachskim i słowackim.
Zgodnie z przyjętymi założeniami, znaczna część zysku przeznaczana jest na inwestycje, m.in. budowę fabryki w Rumunii, gdzie od 2006 roku działa spółka zależna pod nazwą ŚNIEŻKA ROMANIA S.R.L.
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. jest ceniona zarówno przez partnerów handlowych, jak i konsumentów. W lipcu br. roku marka Śnieżka - już po raz piąty - zdobyła Złote Godło „Laur Konsumenta” w kategorii „Farby” i – dodatkowo - tytuł „Odkrycie Roku” dla marki MAGNAT. Śnieżka została także uhonorowana tytułami „Perły Polskiej Gospodarki 2008”, „Filara Polskiej Gospodarki 2008”, a w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Śnieżka trafiła na 16 miejsce w kategorii „Pozostałe produkty niespożywcze”, odnotowując wzrost wartości marki o 9%. W tym roku Śnieżka już po raz czwarty trafiła do grona marek, które cieszą się najlepszą opinią wśród społeczeństwa i środowiska biznesowego i została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji w kategorii Dom i Biuro.
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. angażuje się w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi fundację „Twoja szansa” (www.twojaszansa.sniezka.pl) i realizuje programy społeczne, takie jak „Dziecięcy świat w kolorach”, w ramach którego w dziecięcych klinikach i szpitalach powstają „bajkowe” ścienne dekoracje. Inną inicjatywą spółki jest program „Kolorowe Boiska, czyli… szkolna pierwsza liga”, którego celem jest popularyzowanie wśród uczniów – poprzez konkurs plastyczny - idei sportowych.
Artykuł dodał: Kamil Bielicki