B M Polska szkoli i doradza
Firma B.M. Polska, wyłączny dystrybutor produktów malarskich amerykańskiej marki Benjamin Moore Paints, zainaugurowała cykl szkoleń w ramach projektu B.M. Training Program.
B.M. Training Program to kompleksowy, program szkoleniowy adresowany do dystrybutorów, architektów, projektantów wnętrz, wykonawców oraz pracowników firmy. Zasadniczym celem projektu jest przygotowanie przedstawicieli handlowych oraz pracowników sieci dystrybucji do profesjonalnej obsługi klientów, wzrost wiedzy na temat produktów oferowanych przez B.M. Polska oraz wyjaśnienie kluczowych zagadnień dotyczących technologii materiałów malarskich i aranżacji wnętrz.Program składa się z różnorodnych bloków tematycznych, dostosowanych do potrzeb biorących w nim udział grup. Poza zagadnieniami związanymi stricte z ofertą produktową firmy poruszane są kwestie dotyczące m.in. technologii farb i lakierów, możliwych zniszczeń powłok malarskich, profesjonalnej obsługi klienta, a nawet podstaw etykiety biznesowej.
Na przełomie stycznia i lutego br. certyfikaty otrzymało ok. 50 osób. W przyszłości firma B.M. Polska planuje objąć programem także wyselekcjonowane szkoły i uczelnie o profilu artystycznym i aranżacji wnętrz. „Otrzymujemy sygnały od pedagogów z tych placówek, że istnieje potrzeba kształcenia młodzieży i studentów w tym kierunku” – dodaje Artur Nowak. Pod koniec ubiegłego roku firma przeprowadziła pilotażowe szkolenie w jednej z kaliskich szkół średnich.
Artykuł dodał: Kamil Bielicki