Nowy serwis internetowy marki Drewnochron
W nowoczesnym serwisie internetowym marki Drewnochron znajdziemy szereg wyczerpujących informacji na temat doboru odpowiednich produktów do właściwego zabezpieczenia i dekorowania poszczególnych elementów drewnianych. Wirtualną podróż po witrynie uprzyjemnią nam ciekawe layouty, które dynamicznie zmieniają swoje barwy i które przenoszą nas w świat pachnącego żywicą drewna.
innowacyjnym rozwiązaniem w serwisie marki Drewnochron jest przedstawienie produktu ze względu na jego zastosowanie, a nie właściwości. Można powiedzieć, że serwis jest skonstruowany zgodnie z tym, w jaki sposób kieruje się klient szukający produktu. Serwis po prostu "inteligentnie" pyta klienta o jego potrzebę i wskazuje najlepszy produkt. Po kliknięciu na wybrany przedmiot np. stół lub płot, pojawia się produkt, który będzie najlepszy dla danego zastosowania. W witrynie znajdziemy przejrzystą prezentację możliwych zastosowań poszczególnych produktów, z podziałem na elementy drewniane zewnętrzne i wewnętrzne. Idą dalej, po kliknięciu na wybrany kolor polecanego produktu, zmienia się kolorystyka prezentowanego stołu czy płotu. Taka wizualizacja nie tylko pomaga w dokonaniu trafnego wyboru, ale zachęca również do tworzenia własnych kompozycji kolorystycznych. Inspiracji dostarczają także zdjęcia zamieszczone w dziale „Galeria”, które ilustrują wiele niepowtarzalnych aranżacji z wykorzystaniem drewna.
W ten sposób chcemy pokazać, że Drewnochron to nie tylko marka do ochrony drewna, ale również jego dekoracji.
Serwis www.drewnochron.pl wyróżnia się czytelną strukturą, co sprzyja szybkiemu odnajdywaniu interesujących nas tematów. W głównych zakładkach strony prezentowane są takie informacje jak: aktualności, o marce, karty produktów, o firmie, sieć dystrybucji.
Prawdziwi miłośnicy drewna docenią z pewnością specjalistyczny dział „Klub Wiewiórka”. Klubowicze, po wcześniejszej rejestracji, mogą korzystać z wielu ciekawych i pomocnych materiałów, jak: porady specjalistów, najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi. Poszukiwanie odpowiedzi na intrygujące nas pytania uprzyjemnią z pewnością dostępne w Klubie gadżety elektroniczne - tła na pulpit komputera, kolorowanki dla dzieci nawiązujące do wizerunku marki. W przygotowaniu są również interaktywne gry tematyczne.
Serdecznie zapraszamy na: www.drewnochron.pl
PPG jest globalnym dostawcą farb, lakierów przemysłowych, produktów chemicznych, wyrobów optycznych, szkła, szkła płaskiego i innych materiałów specjalnych. Siedziba firmy mieści się w Pittsburgu. Firma PPG zarządza 150 zakładami przemysłowymi w ponad 60 - ciu krajach. Wartość sprzedaży firmy PPG ukształtowała się w 2007 r. na poziomie 11, 2 miliarda dolarów.
Firma SigmaKalon, w skład której wchodzi SigmaKalon Deco Polska, właściciel marki Dekoral, którą PPG przejęła 02.01.2008 r. odnotowała na koniec 2007 r. sprzedaż na poziomie 2, 9 miliardów dolarów. Akcje PPG są notowane na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Dodatkowe informacje znajdą Państwo na stronie http://www.ppg.com/