Grupa Selena ruszyła z nową kampanią promocyjną Elastycznych Systemów Ociepleń EOS
Selena SA – jedna ze spółek Grupy Selena, holdingu firm zajmujących się produkcją i dystrybucją chemii budowlanej, prowadzącego działalność na całym świecie i opartego na polskim kapitale – rozpoczęła nową ogólnopolską kampanię reklamową. Hasło kampanii – „Elastyczne systemy ociepleń EOS” – ma zwrócić uwagę na fakt, że inwestor i wykonawca sami mogą zadecydować, jakie cechy nadać ociepleniu wykonanemu za pomocą produktów TYTAN EOS - Elastyczne Systemy Ociepleń.
„Zdecydowaliśmy się na kampanię outdoorową ze względu na fakt, że nasi klienci to osoby aktywne zawodowo, spędzające bardzo wiele czasu poza domem - w drodze, na budowie - czyli tam, gdzie nie docierają do nich reklamy nadawane za pomocą np. telewizji. Dodatkowo, outdoor ma tę przewagę, że towarzyszy nabywcom praktycznie aż do momentu wejścia do punktu sprzedaży” – powiedział Przemysław Strzyż, Brand Manager Selena SA. Kampania rozpoczęta została w marcu 2008 i prowadzona jest na terenie całego kraju za pośrednictwem billboardów. Akcja organizowana jest przy udziale firmy AMS, wchodzącej w skład grupy AGORA, m.in. wydawcy Gazety Wyborczej. W skład Systemów EOS wchodzi pełna linia produktów do ociepleń ścian zewnętrznych budynków. Inwestor i wykonawca mogą zadecydować, jakie cechy nadać ociepleniu, wybierając pomiędzy trzema systemami: · ELASTYCZNYM/ wytrzymałym · ODDYCHAJĄCYM/ naturalnym · SAMOCZYSZCZĄCYM/ perlistym Każdy z systemów obejmuje odpowiedni rodzaj zapraw klejowych, gruntów, tynków i farb elewacyjnych. W skład tej grupy produktowej wchodzi także szeroki asortyment siatek budowlanych z włókna szklanego, zbrojenia tynków na ścianach i sufitach, wylewek do podłóg, złączy do wykonywania suchej zabudowy oraz powłok izolacyjnych i przeciwwilgociowych do zabezpieczania tarasów. Produkty wchodzące w skład systemów sprzedawane są pod marką TYTAN Professional EOS. Informacje dodatkowe: Grupa Selena to holding spółek zajmujących się produkcją i dystrybucją chemii budowlanej, prowadzący działalność na całym świecie i oparty na polskim kapitale. W skład Grupy wchodzi 25 spółek, w tym 17 podmiotów zagranicznych oraz 9 nowoczesnych zakładów produkcyjnych (4 zakłady w Polsce, po jednym we Włoszech, w Brazylii, Korei, Chinach oraz USA). Grupa Selena jest - pod względem wielkości - czwartym na świecie producentem piany poliuretanowej używanej do montażu okien i drzwi. Grupa Selena systematycznie zwiększa sprzedaż eksportową, która w 2006 roku stanowiła 65,5% przychodów. Realizuje zamówienia na rynkach 50 państw, w tym przez własne spółki handlowe zlokalizowane w 15 krajach (Polska, Rosja, Czechy, Finlandia, Kazachstan, Ukraina, Bułgaria, Rumunia, Węgry, Niemcy, Włochy, Brazylia, USA, Korea Płd. i Chiny). Ponadto, Grupa Selena planuje umacnianie pozycji w regionach: Azji Południowo-Wschodniej (Chiny), Bliskiego Wschodu (Turcja i Egipt oraz petrokraje Półwyspu Arabskiego), Ameryki Południowej (Argentyna), Ameryki Północnej (Kanada)oraz dalszą ekspansję na nowe rynki zagraniczne. Grupa Selena oferuje szeroką gamę produktów przeznaczonych zarówno dla profesjonalnych wykonawców, jak i użytkowników indywidualnych - główne marki to TYTAN oraz ARTELIT. Pozycja rynkowa Kluczowym elementem strategii Grupy Selena jest jakość. Pojęcie "przewaga dzięki produktowi" oznacza, że w każdej kategorii produktów Grupa Selena dąży do tego, aby jej wyroby miały najwyższą pozycję jakościową. Taka strategia zapewnia wysoki poziom zaufania klientów do produktów i procentuje w przyznawanych spółce licznych wyróżnieniach. Pozycja Grupy Selena w Polsce: 1. Lider w kategorii pian: 37% udziału w rynku (w ujęciu wartościowym oraz ilościowym). 2. Drugie miejsce w kategorii uszczelniaczy: 19% udziału w rynku. Działalność Grupy Selena obejmuje wszystkie etapy tworzenia produktów: począwszy od zaawansowanych badań, przez produkcję, dystrybucję, marketing, aż po sprzedaż na całym świecie. Na każdym etapie kreowania produktów Selena gwarantuje innowacyjne rozwiązania, które zapewniają utrzymanie najwyższych, światowych standardów, potwierdzonych licznymi nagrodami i międzynarodowymi certyfikatami jakości. Wysoką jakość produktów Seleny potwierdzają prestiżowe nagrody i certyfikaty renomowanych instytucji. W styczniu 2008 roku Grupa Selena otrzymała tytuł „Tego, który zmienia polski przemysł” - przyznawany przez Miesięcznik Gospodarczy „Nowy Przemysł” - za skuteczną ekspansję zagraniczną, stworzenie najwyższej jakości produktów i wypromowanie marek w branży, w której dominuje silna konkurencja. Nagrody otrzymane w 2007 roku: · prestiżowa nagroda „Gazela Biznesu” - wyróżnienie przyznawane dynamicznie rozwijającym się spółkom krajowym, które notują stabilny wzrost przychodów, a dla swoich klientów są wiarygodnym i rzetelnym partnerem biznesowym, · tytuł Europrodukt dla Uniwersalnej Emulsji Gruntującej Tytan Grunt w ogólnopolskim konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, · Nagroda Budowlanej Marki Roku 2006 - przyznaną na Targach Budma 2007, · do portfolio nagród przyznawanych przez międzynarodowe kapituły spółka dołączyła otrzymany na targach w Construct Expo Ambient 2007 w Rumunii medal za doskonały produkt oraz medale dla pian poliuretanowych Tytan Lexy i Tytan 65 zdobyte podczas targów ITF w Bułgarii. Wyroby oferowane przez Grupę Selena produkowane są według standardów ISO 9001, dzięki czemu zapewnione są: wysoka i stabilna jakość oraz bezpieczeństwo dla użytkowników. Potwierdzają to posiadane międzynarodowe i polskie atesty i certyfikaty. Więcej informacji o spółce na www.selenafm.com Tekst dostarczony przez: