Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line
Serwis www.buduj.com.pl powstał we wrześniu 2006 roku. Od początku swojego istnienia strona służy wszystkim osobom budującym bądź remontującym dom lub mieszkanie.
Selena SA – spółka z Grupy Selena, prowadzącego działalność na całym świecie holdingu spółek zajmujących się produkcją i dystrybucją chemii budowlanej – poszerza portfolio produktów oferowanych pod marką Tytan. Firma wprowadziła na rynek nowoczesne systemy zamocowań Tytan Fixing Systems oraz linię klejów do płytek GEA. Dzięki nowym produktom Selena chce wzmocnić swoją pozycję na rynku polskim i zdobyć kolejne grupy klientów.
Rozszerzanie oferty produktowej stanowi jeden z kluczowych elementów strategii Grupy Selena ogłoszonej podczas debiutu giełdowego w kwietniu 2008. Innowacje i wdrożenia nowych produktów umożliwiają Selenie dalszy rozwój na rynkach, na których firma osiągnęła wysokie udziały w sprzedaży innych grup asortymentowych, np. pian poliuretanowych do montażu okien i drzwi oraz uszczelniaczy. Rozwój oferty to także skuteczne narzędzie walki z kryzysem, o czym świadczą wyniki Grupy uzyskane w I kwartale 2009. Przychody ze sprzedaży wzrosły o 8,2 mln zł (z 94 mln w I kwartale 2008 do 102 mln w analogicznym okresie 2009), a zysk netto wyniósł 9,05 mln zł (w porównaniu ze stratą 2,5 mln zł w I kwartale 2008). Wyniki te to m.in. efekt wzmocnienia pozycji Seleny na rynku polskim dzięki wdrożeniu dociepleń Tytan EOS i mas bitumicznych.
„Rozbudowa oferty produktowej Seleny odbywa się zarówno w oparciu o własną działalność badawczo-rozwojową, jak i przez akwizycje. Przykładem rozwoju opartego na przejęciach było nabycie dwóch zakładów produkcyjnych w Krzeszowicach i Lubinie, wytwarzających produkty do systemów dociepleń, wyroby do osadzania płytek ceramicznych oraz zaprawy murarskie i klejowe. W zakładach tych produkowana jest m.in. nowa linia klejów do płytek GEA marki Tytan, która od kwietnia dostępna jest na polskim rynku.Wdrożenia nowych grup produktowych poprzedzone są badaniami rynku oraz analizą potrzeb konsumenckich. Istotnym kryterium jest także możliwość wykorzystania istniejących już kanałów Seleny do dystrybucji nowych produktów”– powiedział Krzysztof Domarecki, prezes zarządu Selena FM SA.
Kolejną nowością, która z dużym sukcesem zadebiutowała podczas tegorocznych kieleckich targów PSB, jest linia zamocowań Tytan Fixing Systems obejmująca 7 grup produktowych o szerokim spektrum zastosowań. Tytan Fixing Systems oferuje najnowocześniejsze na rynku polskim rozwiązania – np. wyjątkowo wytrzymałe kołki z nylonu oraz kotwy chemiczne Evolution na bazie żywic hybrydowych.
Równolegle z rozwojem oferty krajowej Selena rozbudowuje portfel produktów oferowanych przez spółki zależne za granicą. W I kwartale 2009 Grupa Selena wdrożyła na rynkach Europy Centralnej innowacyjny klej poliuretanowy Tytan Professional Styro 753 do montażu płyt styropianowych podczas ocieplania budynków, który w Polsce znany jest pod nazwą Tytan EOS. Klej Tytan Styro 753 sprzedawany jest w Rumunii, Czechach, na Węgrzech, Słowacji oraz w Bułgarii. Działania związane z wprowadzeniem produktu wspiera akcja promocyjna prowadzona w punktach sprzedaży. Jeszcze w tym roku planowane jest wdrożenie linii zamocowań Tytan Fixing Systems na wybranych rynkach zagranicznych.
Informacje dodatkowe:
Grupa Selena to holding spółek zajmujących się produkcją i dystrybucją chemii budowlanej, prowadzący działalność na całym świecie i oparty na polskim kapitale. W skład Grupy wchodzi 29 spółek w 16 krajach, w tym 11 zakładów produkcyjnych(6 zakładów w Polsce, po jednym w Brazylii, Korei, Chinach, USA oraz w Turcji).
Grupa Selena jest - pod względem wielkości - czwartym na świecie producentem piany poliuretanowej używanej do montażu okien i drzwi.
Sprzedaż zagraniczna Grupy Selena stanowiła w 2008 roku 60% przychodów. Firma realizuje zamówienia na rynkach ponad 50 państw, w tym przez własne spółki handlowe zlokalizowane w 16 krajach (Polska, Rosja, Czechy, Finlandia, Kazachstan, Ukraina, Bułgaria, Rumunia, Węgry, Niemcy, Włochy, Brazylia, USA, Korea Płd., Chiny i Turcja). Ponadto, Grupa Selena planuje umacnianie pozycji w regionach: Azji Południowo-Wschodniej (Chiny), Bliskiego Wschodu (Turcja i Egipt oraz petrokraje Półwyspu Arabskiego), Ameryki Południowej (Argentyna), Ameryki Północnej (Kanada oraz Meksyk) oraz dalszą ekspansję na nowe rynki zagraniczne.
Grupa Selena oferuje szeroką gamę produktów przeznaczonych zarówno dla profesjonalnych wykonawców, jak i użytkowników indywidualnych - główne marki to TYTAN oraz ARTELIT.
Pozycja rynkowa
Kluczowym elementem strategii Grupy Selena jest jakość. Pojęcie "przewaga dzięki produktowi" oznacza, że w każdej kategorii produktów Grupa Selena dąży do tego, aby jej wyroby miały najwyższą pozycję jakościową. Taka strategia zapewnia wysoki poziom zaufania klientów do produktów i procentuje w przyznawanych spółce licznych wyróżnieniach.
Pozycja Grupy Selena w Polsce:
1.Lider w kategorii pian: 37% udział w rynku (w ujęciu wartościowym oraz ilościowym).
2.Drugie miejsce w kategorii uszczelniaczy: 19% udział w rynku.
Działalność Grupy Selena obejmuje wszystkie etapy tworzenia produktów: począwszy od zaawansowanych badań, przez produkcję, dystrybucję, marketing, aż po sprzedaż na całym świecie. Na każdym etapie kreowania produktów Selena gwarantuje innowacyjne rozwiązania, które zapewniają utrzymanie najwyższych, światowych standardów, potwierdzonych licznymi nagrodami i międzynarodowymi certyfikatami jakości.
Wysoką jakość produktów Seleny potwierdzają prestiżowe nagrody i certyfikaty renomowanych instytucji.
Nagrody otrzymane na przestrzeni ostatnich lat:
2009 rok:
·Klej do styropianu Tytan EOS został „Produktem Wykonawcy 2009”w kategorii izolacje termiczne i systemy ociepleń.Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych dostępnych na polskim rynku produktów wykorzystywanych w pracach budowlanych oraz remontowo-wykończeniowych;
·Należąca do Seleny marka Tytan Professional została uhonorowana prestiżowym tytułem TOP MARKA 2009 dla najbardziej znanych brandów na polskim rynku;
·Selena SA została laureatem prestiżowej nagrody Gazele Biznesu przyznawanejdynamicznie rozwijającym się spółkom krajowym, które osiągają dobre wyniki finansowe i są rzetelnym partnerem w biznesie;
·Selena FM SA została wyróżniona certyfikatem „Przejrzysta Firma 2008” - nagroda przyznawana jest przedsiębiorstwom, które w swoim działaniu kierują się zasadą wiarygodności i uczciwości finansowej;
·Selena FM SA otrzymała tytuł „Lidera eksportu na wschód” - wyróżnienie przyznaneprzez Polską Izbę Przemysłowo-Handlową Budownictwa za znaczący wzrost sprzedaży w krajach wschodnich w okresie 2006-2008;
·Klej do styropianu Tytan EOS został wyróżniony nagrodą „TOP BUILDER 2009”. Nagroda przyznawana jest innowacyjnym produktom, materiałom i tym systemowym rozwiązaniom, które na polskim rynku wyróżniają się bardzo dobrymi parametrami technicznymi, gwarantującymi wysoką jakość i przewagę technologiczną.
2008 rok:
·Selena SA została zdobywcą Złotego Lauru Konsumenta 2008 w kategorii „Silikony i pianki”. Tym samym Tytan został uznany za najbardziej cenioną polską markę pod kątem popularności i rozpoznawalności;
·Selena SA, jedna ze spółek Grupy Selena,otrzymała Dolnośląski Certyfikat Gospodarczy. Nagroda stanowi potwierdzenie zaangażowania firmy w ekonomiczny i społeczny rozwój Dolnego Śląska;
·Na targach CONSTRUCT EXPO AMBIENT 2008 w Rumunii piana poliuretanowe Tytan Professional O2 otrzymała medal i dyplom dla doskonałego produktu;
·Piana poliuretanowa Tytan 65 O2została nagrodzona złotym medalem na targach International Technical Fair 2008 w Bułgarii;
·W czerwcu klej do styropianu TYTAN EOS został nagrodzony „Laurem Klienta” w kategorii „Odkrycie 2008” jako rewolucyjne rozwiązanie w budownictwie. Konkurs o „Laur Konsumenta” rozstrzygany jest w oparciu o badania satysfakcji klientów organizowane przez Grupę Media Partner;
·Selena SA, jedna ze spółek Grupy Selena, otrzymała tytuł „Solidnego Pracodawcy Roku 2007” w edycji dolnośląskiej ogólnokrajowego konkursu organizowanego przez Przegląd Gospodarczy;
·W styczniu 2008 roku Grupa Selena otrzymała tytuł „Tego, który zmienia polski przemysł” przyznawany przez Miesięcznik Gospodarczy „Nowy Przemysł”, za skuteczną ekspansję zagraniczną, stworzenie najwyższej jakości produktów i wypromowanie marek w branży, w której dominuje silna konkurencja.
Wyroby oferowane przez Grupę Selena produkowane są według standardów ISO 9001, dzięki czemu zapewnione są: wysoka i stabilna jakość oraz bezpieczeństwo dla użytkowników. Potwierdzają to posiadane międzynarodowe i polskie atesty oraz certyfikaty.