XIV Podhalańskie Targi Budownictwa, Instalacji i Wyposażenia Wnętrz
Od 2009-05-08 do 2009-05-10
Miejska Hala Ludowa
Podhalańskie Targi Budownictwa były pierwszymi zorganizowanymi przez „Agencję Promocja” poza stałą siedzibą firmy. Na miejsce imprezy wybraliśmy halę lodową w Nowym Targu, słynne lodowisko „Szarotek”. Był rok 1996. Targi w Polsce przeżywały swój rozwój. Na rynku dopiero poznawano ten sposób reklamy. Nie było nam łatwo przekonać firmy do zaprezentowania się na targach. Ostatecznie lokalizacja imprezy – miasto Nowy Targ – jego wieloletnia tradycja „targowania” pozwoliły „Agencji Promocja” zorganizować pierwszą edycję targów. I tak zaczęła się tradycja Podhalańskich Targów, która trwa do dziś.
Hala to miejsce powszechnie znane, odwiedzane licznie przez kibiców hokeja, a latem przez spacerujące rodziny. Położona jest w parku miejskim, 5 minut pieszo od Rynku. Już od wiosny działa w pobliżu wesołe miasteczko. Na okres targów uruchomiony jest parking na stadionie tak, aby każdy wystawca i zwiedzający mógł bez problemu zostawić samochód. Pracownicy Agencji Promocja dbają o porządek i właściwy ruch pojazdów, a także służą pomocą i radą. Każda droga prowadząca do hali jest wyraźnie oznakowana, ułatwiając tym samym dojazd na targi wystawcom i zwiedzającym.
Podhalańskie Targi Budownictwa, Ogrzewania, Mebli i Wyposażenia Wnętrz mają już swoją 10 letnią tradycję. Są znakomitym przykładem targów o zasięgu lokalnym. Swoją ofertę prezentują tutaj firmy z Podhala, Małopolski, ale często również z odległych miast Polski. Ten region przyciąga wielu producentów, zważywszy na swój potencjał gospodarczy. Podhale słynie również z budowania, dobrych cieśli, murarzy, licznie przyjeżdżającej tu Polonii Amerykańskiej. Mimo regresu, który miał miejsce w budownictwie, targi utrzymały się. Od kilku lat towarzyszy im z powodzeniem Wystawa Moto. Na targach wystawia się od 70 do 100 firm, bardzo wiele na terenie zewnętrznym (jest to maj). Przez trzy dni trwania odwiedza je od 6 do nawet 8 tysięcy osób. Bardzo ważnym punktem targów pozostaje konkurs o „Złotą Ciupagę”. Tradycyjnie zgłaszane są wyroby znanych i cenionych producentów. Nagroda w wymierny sposób pozwala później firmom na skuteczną promocję nagrodzonych produktów a nawet (jak twierdzą sami nagrodzeni) wzrost ich sprzedaży. Świadczą o tym prowadzone badania, czy też powszechne uznanie kupujących wyroby ze „Złotą Ciupagą”. Podhalańskie Targi to dobra marka, warto się tutaj zaprezentować.
Agencja Informacyjno-Reklamowa Promocja s.c.
Nowy Targ
małopolskie
Tel.: 033 873 21 92
Faksy: 033 873 97 60